![]() |
Hoe heet jij in bed?
Zoals je op dit forum een truie nickname hebt, (uitzonderingen daargelaten) zul je op de werkvloer van je relatie misschien ook wel een andere naam hebben. En het lot wil dat jullie dat hier gaan posten. En het lot ben ik.
TS begint niet. |
mn ex zei altijd poesebeest :confused:
|
Gelukkig noemt ze me gewoon bij mijn naam.
Niet dat we veel elkaar's naam zeggen onder het werkvloeren. |
Komop, ik wil lachen!
|
kleine geile sextijgerin... :D *groawh!*
tja... :rolleyes: :p |
Citaat:
|
mn linkerhand praat niet tegen me :(
|
Kuthoerrrr
|
Uhm, meestal schatje.
|
Bongo
|
Citaat:
Al hoop ik sowieso voor je dat dat een grap was. :| Hij noemt mij.. gewoon bij mijn naam, gelukkig. |
Citaat:
|
rocco
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg al geruime tijd heel weinig, en ik heb ook geen naam :( |
Mr. Bombastic :p
|
kinky binky
|
gek genoeg heb ik nog nooit mijn naam (jeanne) horen vallen in bed. Misschien omdat het niet erg in het hijgen/kreunen past om een fonologisch moeilijke naam als jeanne uit te spreken..of misshcien waren ze m'n naam vergeten...:o
maargoed, hoe ik heet...eeh...'jij'? |
Ik heb geen idee waarom.. maar er zijn toch al aardig wat mensen geweest die mij 'boefje' noemde.. :o
ik begin steeds meer aan mezelf te twijfelen..:| |
vieze slet
|
nou ehh dat wisselt wat we doen! liefje, schatje komt meestal voor... tegen de tijd dat we met vrijen afronden wordt het oja oja!! hahaha
nee schatje en liefje, soms met stoute praat sletje |
Citaat:
|
Citaat:
|
grote smurf
|
Haha ook wel van alles gehoord;
Schatje, Dushi, Sma-tje, sletje.... bitch.. :S... ' pijpen kreng' is dat er ook een? kreng dus :P Mjah verder niet echt denk ik... ook mijn naam niet eigenlijk... Dushi en schatje het meest geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tot nu toe gewoon Leon :o :|
|
Citaat:
|
"Ooooow God"
dat dus :o |
Citaat:
|
Vladimir (y)
|
Citaat:
Ontopic: Ik hou er niet van naampjes te krijgen dus die krijg ik ook nooit. Ik wens namelijk niet tijdens de daad plotseling beer oid genoemd te worden ik associeer een lompe harige beer namelijk niet met mijzelf en nog minder met sex. :| Af en toe word ik eens voor klootzak uitgemaakt en ik wil nog wel eens sletje of hoertje zeggen tegen het meisje in kwestie wanneer de spanning hoog op loopt :) Ik trouwens heel heet in bed :D |
'Geil ding van mij' komt er geloof ik wel eens uit bij haar. :) Verders hoor ik graag 'Gemenerik!'. :evil: :p
|
St. Alia-van-het-mes
|
Citaat:
|
:evil: zotmakerke :evil:
|
Hitsige Bitch :nono:
|
Citaat:
|
noem haar wel eens sletje :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graaf Salami Of Stürmbahnfuhrer Liebeshouwitser.
of gewoon God. |
Citaat:
Als lid van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch , seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is. Als je het er niet meer mee eens bent vraag je om een permban. Simpel zat. |
Bas
|
Citaat:
|
Frankrijk. Gha-gha-ha. Niet bijster serieus.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |