![]() |
Monitor
Ik zit hier met een probleem met mn monitor.
de bliksem is laatst ingeslagen in de buurt en waarschijnlijk (heeft de pc boer me verteld) is er één draadje van input pc-monitor doorgebrand. hierdoor verschijnen en als ik een IE scherm met zwarte of witte achtergond open strepen over mijn beeld (de kleuren lopen uit) nu kan ik door mn monitorkabel helemaal strak te treken naar boven en vast maken van die kabel me een touw wél scherp beeld krijgen. nu wilde ik vragen of dit nog enigsinds te repareren is voor weinig geld. Ook kan ik voor het geld dat ik terug heb gekregen een 2e hands 20" kopen (2-3 jaar oud) ik werk btw nu met een phillips 21" monitor (type 20T, 6 jaar oud) heeft iemand tips? |
Is het niet zo dat je de monitor kabel kan losmaken en eventueel vervangen? Bij veel Philips monitoren kun je de desbetreffende kabel vervangen....
---> Hardware? |
Zoals JackAss al zei, kabeltje (laten) vervangen, kan denk ik niet al te veel kosten
|
Monitoren uit dat jaar [en dus zo oud] met dat formaat gaan na een tijdje die kuren vertonen..
Valt zover ik weet weinig aan te doen.. maareuhm, is idd H&T |
Citaat:
|
kabel is dus al vervangen, helpt nix, zelfs een rgb kabel maakt nix uit
sorry dat ik op t verkeerd forum posste, was ervan overtuigd dat ik op h&t zat |
tsja, monitoren zijn dingen waar je niet heel makkelijk zelf aan kan gaan sluitelen. zoasl hier boven als werd gezegt.. kabeltje vervanegn maar aangezien dat als niet heeft opgelevert ben ik bang dat er niet zo veel meer aan te doen is...
-de postbode- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |