![]() |
Invoering van tags
Hallo allemaal,
Zoals de meeste van jullie vast wel gemerkt hebben worden er nogal een aantal topics om zeep geholpen door een discussie of God wel of niet bestaat of doordat ongelovigen gaan posten in een topic waarin eigenlijk alleen gelovigen gaan posten. Om dit probleem op te lossen hebben we bedacht om tags in te voeren. Deze tags zijn niet verplicht, maar helpen wel bij het leesbaar en intressant houden van het topic. De tags zijn: [+] voor een topic waarbij je er van te voren vanuit gaat dat God bestaat [-] voor een topic waarbij je er van te voren vanuit gaat dat God niet bestaat Reacties die dus in strijd zijn met de van te voren aangegeven tag, worden verwijderd. Mocht een lid toch blijven posten, dan kan dit worden bestraft. Uiteraard houden wij ook toezicht zodat tags niet extreem gebruikt dan wel misbruikt worden. Verder is er een nieuwe regel in de announcement opgenomen (dikgedrukt). Deze houdt in feite in dat ongelovigen niet mogen reageren in topics hoe zij hun gebeden beantwoord zien oid. Commentaar kan hieronder |
Mooie manier om alle vorm van discussie dood te slaan.
|
Citaat:
mooie onderbouwing van je punt overigens (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De invloed van een anders-denkend persoon over een bepaald onderwerp kan heel verfrissend werken. Dit beleid houdt dat imo tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aangepast beleid?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor specifieke klachten mag je cartman of mij pm'en. Graag dan met een duidelijke onderbouwing qua posts. Dit topic is voor feedback op het nieuwe beleid :)
|
dan kan ik melden dat schrappen van de [g] en [o] tags een goede zet waren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
nah, ik probeer een drempel te hanteren voor ik naar een FB//M&M ga, zelf mag ik af en toe ook graag een sneer uitdelen, daar kan ook best ruimte voor zijn.
maar, anyway, nu dat is opgehelderd kunnen de vorige paar posts wel weg denk ik. edit: laat dat deleten ook maar, ik was zelf nog niet over de tijdlimiet ervoor heen. :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |