![]() |
Jouw droom
Ik had zin om een gedicht te schrijven, dus heb ik maar een nieuw bericht geopent en geschreven wat ik in mijn hart had. En dat is dit geworden. Ik ben benieuwd of jullie het wat vinden.
Jouw droom Ik pak je hand en neem je naar het voetstuk uit je dromen dans met je, zoals in een sprookje zwieren, zwaaien, zweven en vooral vliegen, heel hoog. Daar zijn wij heel, heel dicht bij elkaar. Dit is jouw droom, jij niemand anders deelt dit, dit moment met jou. Ik neem je in mijn armen omsluit je en bescherm je. Ik ben je deken deze nacht, ik verwarm jouw droom maak hem mooi, vul hem vervul hem verder net als in het echt. Dit is jouw droom, jij niemand droomt mijn droom, maar ik wel de jouwe. |
Je zou maar zo'n vriendje hebben. :)
|
ik vind het een beetje te veel: jij jou ik hem, en een beetje simpel.
|
Zo simpel vind ik het nu ook weer niet, ik kreeg het gevoel dat elke strofe meer in de buurt van het dromerige, het hemelse zeg maar, leek te komen. En aangezien het gedicht daar ook zo'n beetje over lijkt te gaan vond ik dat wel mooi.
Dat jou ik hem stoort mij niet zo erg, wel dat er verder nauwelijks poëtische dingen in voor lijken te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij was meer bedoeld als een droom van mijzelf waarin ik een droom opbouw van een droom-meisje. Maar, ach. Anders blijf je ook maar zo doorhakken in je eigen werk. |
Citaat:
Maar mooi vind ik hem wel hoor, alleen al door dat dromerige. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |