![]() |
[Meeting]Wat gaan we doen?
Met toestemming van Kruimel :p... hier een poll om meer duidelijkheid te krijgen :o
Ik zou het liefst willen schaatsen :) Alleen stemmen als je daadwerkenlijk denkt te komen!!! |
Schaaten? Is dat nieuw? :p
|
Ik heb voor schaatsen gestemd. Ik kom ook wel als we gaan bowlen (als ik kan en zo) maar ik ga liever schaatsen. :)
|
Schaatsen. :)
|
Citaat:
|
Bowlen.:)
|
Ik wil best de datum instellen, maar het is handig als duidelijk is welke datum. Ik heb 29 december voorgesteld, maar of we die ook daadwerkelijk doen...
(Het is ook slim om in dit topic te zeggen waar en wanneer het is. :p ) |
schaatsen!
|
Citaat:
Moeten we niet de knoop gewoon doorhakken wat de datum betreft? :o |
Citaat:
(Ik zou het nog even in dit topic zetten, je krijgt er vast vragen over) |
Welke 2 data zijn de overgebleven opties? 29 dec? en..?
|
Citaat:
Ik heb overigens op schaatsen gestemd :) |
Bowlen. :D
|
De 2 overgebleven data zijn inderdaad 29 december en 8 januari :)
Persoonlijk ga ik toch voor 29 december, ook al kan ik op allebei de datums(heb ook op beide gestemd). |
Schaatsen!!!!
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bowlen :o
Schaatsen wordt een hel ben ik bang ;):o |
Ik ga voor bowlen, vind ik toch leuker :p
|
Hmm... zou Leonoor aub een rijtje kunnen maken met wie op wat gestemd heeft? :o
|
schaatsen!: duivelaartje, Eend, Gothic, grl, Kruimel, Miracle, Nijn*, Ruudje, zus
bowlen!: Chaucus, Dolores, el manuel, Endomychus, Guusie, herz, Lufa>tjesupers, Makaveli, mathfreak, WolterB geen mening: Marcade, Reinheitsgebot Alstublieft. Poll sluiten of nog open laten? |
Citaat:
Mensen die in alle 3 de topics niet mee hebben gediscussïeerd en/of niet hebben laten blijken dat ze willen komen, heb ik eruit gefilterd: schaatsen!: Gothic, grl, Kruimel, Miracle, Nijn*, Ruudje totaal 6 personen bowlen!: Chaucus, Dolores, Guusie, mathfreak, WolterB totaal 5 personen geen mening: Marcade totaal 1 persoon Hmm... nek aan nek :o Als ik het eens op een andere manier bekijk... mensen die op bowlen hebben gestemd, kunnen of willen niet schaatsen. Het lijkt me meer een probleem als mensen niet kunnen schaatsen, dan dat mensen niet kunnen bowlen :p In dat geval kunnen we naar mijn idee het beste gaan bowlen, dat is ook wat meer in groepsverband :o Wat vinden jullie hiervan? @ Leonoor: als je hem sluit, kun je daarna nog eventueel de stemmen veranderen? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo heb je meer interactie met de rest, want anders ben (iig ik dan) je teveel bezig met erop letten of je wel goed schaatst en ik kan me dan niet veroorloven om me op iets anders te concentreren zonder te vallen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ik ben voor bowlen omdat ik daar nu meer zin in heb en het naar mijn idee ook wat gezelliger/gezamelijker is. :p |
Citaat:
Mja, kheb niet gestemd omdat ik nog steeds niet weet of ik kom. Eig vbest nuttelooos dit maja :o |
Schaatsen kan super gezellig zijn hoor. :o Tikkertje doen en als je geen zin hebt rustig een rondje schaatsen of binnen wat warme chocolademelk drinken. :o :)
Bowlen zit je zo op elkaar, minder vrijheid ed... Ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen er komen... |
SCHAATSEN!!!!! doe's gek
|
Citaat:
Maar wat ik bedoelde... bowlen is niet veel kunst aan en het is ook super leuk wanneer je er geen heer en meester in bent ;) Schaatsen is leuk als je het kunt, maar lijkt me niet zo leuk wanneer je er niks van bakt :p Just my humble opinion :o |
Citaat:
|
Oké, ik zeur. Want ik weet nog niet eens of ik wil komen enzo en tis niet dat ik zo graag wil schaatsen ofzo. :)
|
Poepen in een ouwe schoen.
:D :D |
Citaat:
Dreen/miracle, jij komt gewoon. Ik wil je wel eens zien :bloos: |
Citaat:
Ik wil bowlen, lijkt me gewoon leuker dan schaatsen.:) (om redenen die al genoemd zijn, oa door WolterB en Guusie) |
Citaat:
|
Citaat:
(k mag 3 mensen met korting laten reizen en ga over Amesfoort, dus even uitvechten wie we verder met me mee kunnen met 40% korting :p) |
Citaat:
|
Citaat:
(Niet dat het dan niet kan, maar 't zou iets nieuws voor mij zijn. ;)) |
Citaat:
En ik stap in Hengelo op, dus voor Miracle moet dat geen probleem zijn :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
[edit]@WolterB: Ik poste net hetzelfde. :D[/edit]
|
Citaat:
Maar het 'traject'-gedeelte is mij nogal vaag uitgelegd daar, dus weet nogsteeds niet precies hoe het zit :o |
*lost probleem op*
Ik heb al een voordeelurenkaart. :p :D |
Citaat:
Dat was t probleem opzich niet aangezien ik ook vanaf Hengelo opstap ;):o De mensen die er later (Almelo, Deventer, Amesfoort) bijkomen, kunnen dan niet met korting meereizen:o |
Citaat:
En in principe is voordeeluren iets heel anders dan ov, dus misschien dat het met mijne wel mag? |
Citaat:
|
Pff wat een stomme regels.(n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |