![]() |
The Presidents Of The United States Of America 2 maart @mezz breda
kaartje kost €20,-
ik weet niet of ze nog ergens anders komen. en voorprogramma is ook nog niet bekend. http://www.presidentsrock.com/news/archive.php?entry=73 http://www.mezz.nl/ |
ik zou het leuk vinden om ze te zien, maar ik ga er geen 20 euro voor betalen...
|
OMG daar ga ik echt zo hard zijn.
ik wil ze al zolang live zien |
Ik ken ze niet...maar wat voor soort band is het?
Funk? iets anders? de Mezz is wel lekker dichtbij, dus zou wel relax zijn. |
haha mn vrindinneke gaat uit haar dak
|
mm.. leven die lui nog???
Ik ken alleen Lump en Peaches.. lijkt me genoeg om te weten dat het niks is om 20 euro en meer voor te betalen. |
Citaat:
En vette nick btw (y) |
20 Euro, :eek:.
|
ken er eigenlijk erg weinig van denk ik. :bloos:
|
Citaat:
|
ken alleen lump, peaches, froggy en nog iets, niet echt veel om er 20 balle voor te dokkn
|
Citaat:
|
dat is wel erg vet
|
Ik dacht dat ze uit elkaar waren?
Dat was mij namelijk verteld in een of ander topic over welke band je nog wel eens live wil zien. Ik wil er dus echt wel bij zijn, want hun 1ste album draai ik nog steeds regelmatig. Of het ook echt gaat gebeuren is een heel ander verhaal. |
ik ga hier denk ik ook wel bij zijn. ik heb het er al met mn broer over gehad want via hem ken ik ze oorspronkelijk en als t ff meezit dan rijdt hij ook nog eens dus dan is voor de verandering vervoer eens geen probleem(y) en 20 euro heb ik er wel voor over. dit is een van de laatste jeugd sentiment bands die ik nog moet zien. ik geloof hierna alleen nog dog eat dog:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoorde ik achteraf ook ja:s
|
Citaat:
|
In de Mezz nog wel :eek:
beter had niet gekunt (op het dorpscafe na dan) Ik denk dat ik wel ga ja (y) |
beetje ver weg.. maar dat heb ik er wel voor over! :p
zullen er nog meer nederlandse tourdates komen? |
DAMN DAMN DAMN!!!
Dat rockte me toch een partijtje hard man! Ze hebben misschien wel anderhalf uur gespeeld en echt alle klassiekers die ik wilde horen kwamen voorbij. Ze begonnen meteen al met Boll Wevil om vervolgens Kitty er in te hakken. Daarna was het om en om een nieuw liedje en dan weer een oud liedje. Toen ze begonnen over een cover en de gitarist begon het intro te spelen van Video killed the radiostar lachte ik me rot omdat ze op die melodie allemaal andere nummertjes kort coverden waaronder zelfs I wanna be sedated :cool: De nummers van de nieuwe cd waren ook heel goed te pruimen en de band speelde sowieso enorm strak met heel veel geinige afwijkingen van de originele versies. Die drummer is echt te goed. Hij heeft een totaal eigen stijl van drummen want hij drumt 2 handig o.i.d., hety lijkt iig alsof hij maar wat doet maar hij ramt de vetste shit eruit (y) Als afsluiter zelfs nog een Sex Pistols cover en toen gingen we maar weer naar huis. Mijn broer reed heen en terug dus dat kwam mooi uit. Op de terugweg de nieuwe cd geluisterd die mijn broer heeft aangeschafd en van de 18 nummers valt er serieus maar eentje tegen, dat vind ik best opmerkelijk goed. |
Had je dit topic niet eerder kunnen uppen stuk ongeluk?! :p
edit: ik baal als de kolere dat ik dit niet wist. |
Citaat:
|
Hoe was Voicst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kutzaal idd, het podium is groter dan de zaal en die trappen zijn kleaute. |
Niet alleen dat maar je mag er niet eens binnen blowen :confused: (n) en als je het toch doet wordt je er zelfs op aangesproken door mensen uit het publiek :| sowieso was het volk erg vervelend als je probeerde door de zaal te komen. maar afgezien van het kutvolk was de band geweldig :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
GAST! waarom was ik hier niet? |
nu baal ik nog meer
|
Citaat:
|
Have no fear, the oplossing is here:
04/18/05 Paradiso Amsterdam Holland 04/19/05 Doornroosje Club Nijmegen Holland 04/20/05 Hof Ter Lo Antwerpen Belgium 04/22/05 Forum London UK 04/23/05 Academy 2 Manchester UK 04/24/05 Rock City Nottingham UK 04/26/05 Garage Glasgow UK 04/27/05 University Leeds UK 04/29/05 Le Boule Noir Paris France 04/30/05 Tempo Rock Club Reggio Emilia Italy |
jaaa paradiso <3
|
Citaat:
die gig in paradiso ga ik ook gewoon weer heen want die nieuwe cd rockt als een tiet |
oh dus daarom stond er gister een dikke rij voor de mezz
that figures |
doornroosje!
|
oh yeah paradiso
|
Het was zo madderfakking vet :cool:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |