![]() |
Wat te doen als je weet dat je 'evil' bent?
In films heb je vaak de 'bad guy'en in dit geval denk ik dat ik best zo'n rol zou kunnen vertolken.
Ik ben niet geheel gewetenloos, maar ik heb soms wel gedachten waar ik zelf van schrik. Maar de gedachten/gevoelens zijn oprecht. Ik heb bijvoorbeeld heel vaak de neiging wraak te nemen op mensen, althans, om er over te denken. Daarnaast ben ik heel erg achterdochtig. Ik zie in iedereen een potentieel kwaad. kan je hier mee leven, of moet ik mezelf laten opnemen? |
't is me niet geheel duidelijk of het een algemene vraag is .. of je vraagt of mensen 't herkennen en wat hun er tegen doen .. of dat je meer specifiek op jouw geval in wilt gaan
Is "kan je hier mee leven, of moet ik mezelf laten opnemen?" niet een beetje krom? Ik kan er wel mee leven dat je zo bent hoor? :| :o |
Citaat:
daarnaast mag daar wel wat nuance geplaatst worden. er zit een heel gebied tussen 'ermee leven' en opgenomen worden, wat eerst onderzoek behoeft. het is natuurlijk de vraag of jij ermee kunt leven. die vraag kunnen wij niet beantwoorden. |
Wees blij dat je "evil" bent.
|
Dan verander je jezelf...
|
Eigenlijk zouden we allemaal hetzelfde moeten zijn, niet?
Er bestaat geen 'goed' of 'slecht'. Het is wat je er zelf van maakt. Mensen zoals jij horen er gewoon bij, anders wordt het zo'n saaie boel! |
ben ook totaal achterdochtig... en misschien toch ook best wel wraakzuchtig... maargoed, tis tenminste al iets dat je het weet van jezelf... maar vind je het vervelend? iedereen heeft toch weleens van die gevoelens? als het jou niet dwarszit dan hoef je er toch ook niets aan te doen?
|
Verander de wereld, begin bij je zelf
|
Pathetic... :rolleyes:
|
Citaat:
|
oi, ik ben ook evil!
hoe evil ben jij? |
Citaat:
Ik heb een Ring Of Complete Evilness +5 |
nee, jij bent maar een lvl 2 druid.
|
Citaat:
Druids zijn stom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leer relativeren. (;
|
Geniet ervan en laat je 'evilness' de vrije loop. Zonder kwaad ook geen goed.
|
Ik heb geen idee.. ik ben helemaal niet 'evil' :)
|
Citaat:
Maar zeg, het gaat hier niet over roleplaying. Optima, je zegt dat je wraakgevoelens hebt en achterdochtig bent. Maakt dit jou een slecht persoon? Geloof me: iedereen heeft weleens dergelijke gevoelens. Maar zolang je er niets mee doet ben je ZEKER geen slecht persoon. Alleen al het feit dat dit jou opvalt en je het eigenlijk zou willen veranderen vind ik al een teken van goede wil. Mijn conclusie: je bent niet evil. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, mijn pseudo-kwaardaardige alter ego kon het niet laten. ;) Druids zijn stom. Pfff... beetje de natuur lopen beschermen. Necromancers, die zijn pas stijlvol :o |
Ik heb ook hele nare gedachten niet zozeer over wraak maar meer in het algemeen iedereen incluis mezelf op gruwelijke wijze vermoorden, maar dat zijn echt dwanggedachten.
Geen dingen waar ik graag bewust over fantaseer ofzo. |
hahaha
|
Citaat:
|
Heu iets zegt me dat Optima allang dit topic opgegeven heeft vanwege sommige reacties hier. :|
|
Citaat:
|
Als je 'evil' bent ben je vaak niet zo helemaal gezond in vergelijking met de huidige maatschappij.
Ik weet niet of je een keer reportage gezien over een huurmoordenaar, die schizofrenie had en ook nog gevoelloos was. Daarnaast kan je de agressie van de man verklaren uit het verschil dat (ja zo is het toch echt, evolutietheorie) de man altijd moet jagen, zoveel mogelijk moet paren etc. Oftewel meer agressie dan de vrouw die moet zorgen voor de kinderen, bovendien zoeken vrouwen hulp bij elkaar, zodra er een crisis is-->verhoogt overlevingskans |
helaas voor jou
maar jij hebt een veel te groot geweten om jezelf 'evil' te kunnen noemen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |