![]() |
Spui je gal over Diablo LOD (V2)
zoals de naam impliceert
|
wat een lame manier om de vorige te vullen, met die block lock reactie :p
ik wilde de laatste post hebben :( |
Citaat:
Hetzelfde als dat barbaren een van de meest snelle "natural" cast speed heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
okay, waar kan ik de "beste" cold/fire sorc build vinden, want ik vat er niets meer van wat voor skills ik moet nemen :bloos: |
Citaat:
(in het geval van mf, en dit was ook de build van mijn oude mf-sorc) 100 strenght 0 dex rest vit 0 energy full tal rasha+WT`s+magefist+fcr rings. en dan: Cold tree: 20 orb, 5 CM Fire tree: max firball, meteor en firemastery, 1 punt warmth en de rest in firebolt Lighting tree: 1 punt in teleport natuurlijk |
ik kreeg net de soj counter message op hell:cool:
alleen DC kwam maar niet:( |
ik wil deze:o
Deaths's Web (Unearthed Wand) One Hand Damage:22 - 28 Durability:18 Required Strength:25 Required Level:66 Base Weapon Speed:[0] +2 To All Skill Levels +(7-12) Mana After Each Kill -(40-50)% To Enemy Poison Resistances +(1-2) To Poison and Bone (Necromancer Only) +(7-12) Life After Each Kill +150% Damage to Undead |
Køtrob, ik wilde het nieuwe topic openen.
|
eresh op z'n slimst:P
|
ik wil ook weer is verder :cool:
|
Citaat:
|
ik wil:
een maras nog een soj een enigma en een deaths' web dan is mijn necro compleet:) |
Citaat:
|
hey enigma mag je niet
|
eigenlijk niet:P
maar omdat iedereen het gebruikt, wil ik em ook wel gebruiken:P en anders een 50% bramble |
nep alto een beetje met de menigte meegaan :p
|
(a)
ik kan natuurlijk ook een najs puzzler gebruiken, of iets anders met teleport charges:P |
Citaat:
|
Citaat:
en ziek veel geld kosten:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb jij een nickchange gehad ? :o
|
Citaat:
|
:cool: (y)
net een 36/15 dungos gevonden en een bonehew |
Citaat:
|
Citaat:
btw ik heb een ber:D:D tegen een paar plain fire skillers geruild die lagen te roesten:P |
Citaat:
:rolleyes: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iemand die weet wat +3 trap claws waard zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
naja, in ieder geval heb ik de stats nu, bedankt zo kan ik al een heel eind vooruit. (y) |
Citaat:
plus 2 to teleport! :eek: fuck charges (y) :cool: |
Citaat:
of en toe ga ik shoprunnen, er zijn gekken die er een "um" voor geven. maar ik kan je aanraden om gewoon een half uurtje anya te runnen. |
Citaat:
|
Citaat:
knal 4 p topaz in een armor, 3 in een helm, schraap wat mf bijelkaar op boots gloves en ringen, amu. Vervolgens begin te mf-en, je hebt in dit geval zo`n 250% en na verloop van tijd begin je gewoon dingen te vinden, en zoveel is tal rascha niet waar op ladder, iets van een mal ofzow max geloof ik. dus... veel geluk |
Citaat:
|
Citaat:
en is een Tiamat's revenge iets waard op ladder? |
Citaat:
tiamats rebuke?? geen idee:s PS: ik ben er weer, net een halve middag gebanned geweest:D |
Kijk dan ook uit met dat rondcreaten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |