![]() |
Heb jij FB aspiraties?
nou ja, zoals de naam al aangeeft, heb jij FB aspiraties en zo ja waarom?
TS begint: lijkt me wel gaaf, FB zijn. geen idee waarom eigenlijk, maar het lijkt me leuk :o |
Neen ik wil geen FB zijn, want anders kan ik er geen worden :o
|
Ik heb ooit eens een FB-schap afgeslagen. Dat zegt wat mij betreft genoeg. :)
|
Dat lijkt me niets voor mij, aangezien ik dan mijn macht ga misbruiken.
|
Als ze me zouden vragen, zou ik het overwegen.. maar ik weet niet of ik het zou doen. Ik ben net gestopt als moderator op een ander forum en ik vind het wel even lekker zo. :)
|
Nee.
|
Citaat:
|
nee, lijkt me niet interessant. Ik ben al moderator op een internationaal forum en daar verwaarloos ik mijn plicht al :o
|
Ik ben ooit FB/Beheerder geweest van een ander forum en zo leuk is de macht helemaal niet... het lijkt leuk omdat je dan op admin kunt, maar erg boeiend is het niet. Je moet aardiger zijn, op je woorden letten, consequent zijn en de regels eerlijk handhaven anders krijg je gezeik...
|
Citaat:
|
nee, zovaak kom ik hier niet,heb dr ook niet echt de tijd voor.
|
Nee, ik kom hier voor mijn plezier en niet om als een fb van alles te moeten regelen.
|
ik heb tijd en kom hier vaak genoeg, daarnaast kan ik ongelooflijk braaf zijn en bekijk ik altijd alles van alle kanten.. maar ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om iedereen en alles maar in de gaten moet houden.
|
Ik ben beheerder van een forum en moderator op een ander forum, dat vind ik wel leuk eigenlijk.
Het hangt er hier vanaf welk subforum, sommige lijken me wel leuk. Maar het is geen must ofzo, vermaak me zo ook wel :) |
Nee. Leek me altijd wel heel erg grappig, maar nu ik via Quiana de knopjes heb mogen bewonderen is het 'grappige' er alweer af.
Ik heb trouwens wel genoeg gemod in mijn eerste internetjaren :D |
nee, want dan ben ik verdoemd tot uren achter dit forum hangen, en dat zie ik nog niet direct zitten, en daarnaast komen mijn mening en die van het "forumbeleid" niet echt met elkaar overeen.
|
alsjeblieft niet zeg.
ik zou alleen maar mensen stimuleren om opruiend gedrag te vertonen |
Alsof ik nog kans zou maken :D
:( |
Ik ben ooit gevraagd, afgewezen. Niet omdat het me niet leuk lijkt, maar meer omdat ik het sowieso al erg druk heb.
|
Nee, te veel verantwoordelijkheid :p
|
Nee, te veel vrantwoordelijkheid, te veel gezeur aan mijn hoofd, gewoon geen zin in.
En ik ben niet zo een typetje die macht nodig heeft :P. |
Als ze mij daarvoor vragen, denk ik wel dat ik het aan zal nemen.
Hangt er natuurlijk wel vanaf welk subforum ze in gedachten hadden. Maar over het algemeen lijkt het me wel leuk om ook op een groot forum als dit FB te zijn. Lijkt me wel wat meer uitdagender dan op andere kleine fora. |
Nee, gewoon geen behoefte aan.
|
Citaat:
|
Ja, ik zou best FB willen zijn op een forum dat me aanstaat. Volgens mij zou ik het nog goed doen ook. :D
|
Citaat:
|
|
Dat had ik ooit wel. Maar nu ben ik een populaire chick en dat is ook goed. Misschien zelfs beter.
|
Nee
:p |
Nee anders moet ik mijn ongenuanceerde opmerkingen voor me houden
|
Citaat:
|
nou, nee :o
|
Nee, dan mag ik niet meer politiek incorrect, grof, asociaal etc zijn.
Met gezien forumgeschiedenis is zoiets als forumbaas worden sowieso uitgesloten. :D |
Citaat:
Waarbij ik wel wil aangeven dat op andere fora het FB schap me wel goed afgaat. |
Citaat:
|
Het is wel makkelijk geen fc te hebben natuurlijk. ;)
|
Citaat:
|
Daar neem ik dit forum niet serieus genoeg voor denk ik. :)
|
Wat een leuke topics toch altijd op de kantine :cool:
Nee. |
Ik vind het fb'en leuk, maar dat hangt natuurlijk wel van het subforum af.
|
Die had ik ja, maar ik had het na een tijdje wel gezien als FB
|
Nee, die heb ik niet.
|
Citaat:
|
ligt eraan waar :o
|
Nee, is helemaal niets voor mij! Ik kom hier alleen als ik me verveel ofzo, en ik heb geen zin om alles hier te controleren :)
|
Citaat:
|
nee, ben wel ooit gevraagd maar heb geweigerd.
|
Citaat:
Religie leek mij wel leuk, maar ik had geen inspiratie voor m'n 'solicitatie-brief' naar Enlightenment. |
Citaat:
|
Toen ik net lid was dacht ik: o dat lijkt me echt leuk! ik zou wel fb willen zijn.
Toen was ik langer lid en hoefde het allemaal niet zo voor mij. Ik postte vrolijk verder en opeens werd ik gevraagd. Toch ja gezegd en t bevalt opzich wel. Soms denk ik wel eens 'kon ik maar even niet die functie hebben', maar dat is zelden :) en duurt ook niet lang |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |