Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Te harde sex --> beschadiging? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1041932)

Little me 13-12-2004 16:20

Te harde sex --> beschadiging?

Ik vroeg me af of je eigenlijk van te harde sex een beschadiging binnen in je vagina zou kunnen oplopen. Hoe ernstig zou dat dan kunnen zijn?

Ik weet overigens niet of dit topic hier juist is, anders moet 'ie maar verplaatst worden.

faan 13-12-2004 16:24

Nouja... en ik ben donker blond.

Lorelei 13-12-2004 16:31

Hij staat hier wel goed, denk ik. :)

En een beschadiging.. je moet wel iets heel erg fout doen wil je echt iets ernstigs beschadigen. Maar een wondje of pijn bij de baarmoedermond door dat er te hard tegen aan gegaan is, kan wel gebeuren ja. Meer ze gaan allebei weer over. Voorzover ik weet moet je wel echt raar bezig zijn, wil je echt iets kapotmaken.

Fade of Light 13-12-2004 17:05

De knakkende penissen(?) van de man...oppassen dus voor het andere geslacht! :p

salieee 13-12-2004 17:10

beschadigen? hmm geen idee, misschien als een man een heeeeeeeeeele grote heeft en tegen je baarmoedermond aankomt ofzo.
Maar volgens mij wel als je te lang doorgaat dat het dan schraal wordt zeg maar.

EggeD 13-12-2004 17:34

Nou, ik ken zo'n liedje "Fucked with a knife" (niet echt de moeite waard overigens), als je die richting ingaat, kan er wel beschadiging optreden denk ik.

Myuki 13-12-2004 19:02

Citaat:

EggeD schreef op 13-12-2004 @ 18:34 :
Nou, ik ken zo'n liedje "Fucked with a knife" (niet echt de moeite waard overigens), als je die richting ingaat, kan er wel beschadiging optreden denk ik.
auw

Mushu 13-12-2004 20:04

Je kan wel een blaasontsteking krijgen. Las ik laatst.

lieve 13-12-2004 20:21

Het is wat je verstaat onder 'harde' seks.
Maar in elk geval... ik heb verhalen gehoord van enkele gynaecologen waar ik les van krijg( studeer vroedkunde) die reeds patiënten gehad hebben. Die inderdaad vaginaal gewond geraakt zijn, na seksuele contacten.
Dus mocht je voorwerpen gebruiken, om die vaginaal in te brengen... please pas steeds op.
Want alleen van die enkele verhalen die ik gehoord heb, voelde ik al vanalle pijnsteken in die streek opduiken.

En er kwam bij één van die mensen een zware operatie aan te pas.
Dus hoe het leuk en gezond!

Thee Muts 13-12-2004 20:32

Tja, in extreme gevallen hoor je wel eens dat vrouwen littekenweefsel ontwikkelen van binnen.... Maar dat is vooral als bewijs bij meisjes/vrouwen die (herhaaldelijk) verkracht zijn.

Verder kan er wel eens een klein scheurtje van binnen komen, en dat het dan wat gaat bloeden. En met het binnenbrengen van vreemde voorwerpen moet je inderdaad voorzichtig zijn en goed opletten dat er geen scherpe randjes aan zitten of dat er niet iets achter blijft (of dat het in z'n geheel naar binnen schiet.... een barbiebeen schijn je best snel te kunnen verliezen :p)

Verder kan er qua inwendig letsel niet zo heel veel gebeuren, behalve een beurs en zeurend gevoel van binnen.

Lorelei 13-12-2004 21:42

Eh ja.. als je rare voorwerpen gaat gebruiken, kan je inderdaad beschadiging oplopen, maar ik ging uit van "gewone" seks.

En FoL: het ging om de vagina :o :p

Thee Muts 14-12-2004 09:52

Citaat:

grl schreef op 13-12-2004 @ 22:42 :
En FoL: het ging om de vagina :o :p
Hij moet natuurlijk ook wel een beetje voor zijn eigen belang opkomen :p

Li 14-12-2004 15:18

Ik heb he took weleens hoor, wondje aan het begin van m'n vagina. Dan is het een beetje uitgescheurd daar zeg maar. Komt geloof ik omdat ik nogal strak ben daaronder :o

Little me 14-12-2004 15:54

Ohhhhh nou bedankt voor de reacties en ik doelde puur op sex met een jongen hoor :) Dus geen enge voorwerpen enzo

Ilsuuuh 16-12-2004 17:26

heej moet je es op het topic van mystery1 kijken die heeft een leuk verhaal!!

bracelance 16-12-2004 17:50

ik heb nooit problemen ondervonden...

Tsu 17-12-2004 12:03

Ik heb na de sex wel eens last gehad van mijn vagina, maar dan aan de binnenkant, dat deed best wel pijn en het voelde als een soort hele erge buikpijn. Maar echt ernstige beschadiging heb ik niooit gehad hoor :) Het trekt bij mij altijd wel weg

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.