![]() |
meer wannabe-idm madness
|
Hola!
Ik vind 'em vet! Het is wederom meer een soundtrack geworden. Maar echt, klinkt lekker(y) |
:bloos: mijn dank gaat naar u uit!
en ja ik maak gewoon new school liftmuziek |
niet al je tracks hoeven volledig af te zijn, zouo wel leuk zijn natuurlijk, maar tis natuurlijk allemaal oefening, en das altijd goed :) en dit klinkt nog chill ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk je wel aan die arme omatjes die het ook moeten aanhoren?
Een uitknop in de lift(y) |
Citaat:
|
Citaat:
Daar heb je me! Ik neem aan dat die het wel moet aanhoren(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
okok, ik zal wel ff ontopic gaan
beste werk van je tot nu toe. qua structuur en opbouw prima, iets meer variatie zou mogen. De kick is lekker (doet me denken aan gd luxxe) keep 'm comin (of laat ze gaan) |
Tja, het klinkt me net even te veel Lionel Richie meets Fischerspooner.
Ik heb het idee dat je teveel met een computer echte instrumenten na probeert te maken. Dat klinkt nooit echt lekker :bloos: |
Je hebt iig een compressor en wat handmatige volume regelingen nodig, de helft wordt weggezogen en dat lijkt me niet de bedoeling.
Dat viel me als eerste op, Ik vind hem verder wel tof- erg software dat is wel jammer ergens. En eentonig, dit is een fragment van een stuk en het gaat me nu al vervelen. Ik ben zeer benieuwd hoe je hieruit een goed stuk kunt maken met genoeg variatie, (het is nu een luisternummer daar moet genoeg variatie in als het een dans nummer was was't een heel ander verhaal natuurlijk) Ja, het is een goede basis (y) doe er wat mee! |
Citaat:
|
dat EQ'en is ook gewoon kut:D. Ik wacht op de genialert die het makkelijk maakt (y)
Maargoed, je zult er toch niet altijd aan kunnen blijven ontkomen hoor, eens zla je een compressor gebruiken ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |