![]() |
Supaplex
Ik wil het hebben. Wie heeft het voor me. Ik heb dat vroeger zooooo veel gespeeld. En vertel dan ook gelijk hoe je uit het level vice bent gekomen. En versa. Die kwamen na elkaar, en waren onmogelijk. Geloof ik.
-EDIT Ok ik bedacht dat ik zelf wel even kan zoeken op internet. En mn eerste hit is gelijk raak hahaha. Nou dan ga ik reclame maken want iedereen moet het spelen!!!! En niet bij de walkthrough kijken :nono: |
Citaat:
Laat dit nou een voorbeeld zijn voor iedereen! |
Google is your best friend
|
Citaat:
|
Nee, dit is freeware.
http://www.elmerproductions.com/sp/ Trouwens, die levels heb ik wel gehaald. In mijn jeugd heb ik het tot ongeveer level 90 gehaald, dus veel succes. |
Kan iemand mij misschien helpen? Hij loopt veel te langzaam. Ik wil het gewoon spelen, maar zoveel geduld heb ik echt niet. Hij moet dus SNELLER LOPEN!!!
|
Citaat:
|
Vroeger had ik het originele (denk ik) :p spel dat precies goed liep. Nu met die speedfix kan ik de snelheid wel aanpassen, maar als ik hem sneller zet, dan reageert hij niet snel genoeg op mijn supersonische vingers.
Citaat:
|
Citaat:
|
Jahhaaa! Ik dachtd at ik de enige verslaafde was :D. Mijn motoriek is om te huilen, dus ik kom nooit ver, maar leuk is t wel :).
|
Citaat:
Waarschijnlijk zit ik dan weer met het probleem dat hij te snel gaat, maar dat zie ik dan wel weer. |
Geen idee. Dan gaat-ie sowieso te snel.
|
lol ok DANK DANK. ;)
Dus nu kan ik het nog steeds niet goed spelen :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |