![]() |
Waar vind ik bepaelde p00p - topic 2
waar vind ik een nieuw topic?
|
Citaat:
|
ik heb m nog niet eens af laat staan op, ik ben veel te druk aan t computeren:D
|
Dude als ik hier ga spammen gaat AngelLena me echt deleten :eek:
|
ah so ik ga er ook niet spammen want ik heb een echt evraag bedenk ik me net
mensen wie kan mij zeggen waar ik shirts van the slackers kan kopen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben op zoek naar een lange gehaakt achtige zwarte sjaal
|
die heb ik een tijd terug bij de h&m gekocht, weet niet of ze die nog hebben...
|
Citaat:
|
Ik zoek een zwart getailleerd blousje met lange mouwen en pofmouwtjes.
Ik ben een mokkel by the way. |
IK WIL SNEAKURS!!!!! En wel nu, dus zoek en ik zal vinden! T liefste coole Onitsuka Tiger's.
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen die jij wil iets lastiger, maar in Amsterdam zijn ze te vinden meen ik.. |
Oh Lepra, held!
Ik ben zo blij dat ********** deze topic niet geopend heeft! (y) Ontopic: Ik zoek New Balance sneakers. |
Citaat:
en ik vind sneakers een kutwoord |
Citaat:
Ik zoek Adidas dunks, wit/donker/slangenleer printje. In de Kalverstraat heb ik ze gezien voor 60 euro maar die waren 41 en ik moet 39 of 40 hebben.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar das al weer een tijdje geleden |
Citaat:
http://freespace.virgin.net/sj.hancox/futurama.jpg damn ik hou van die serie iemand enig idee of er ook ergens shirts van te krijgen zijn? |
ik zoek leukekettingen, maar nietvan zilver ofzo, maarbruine of zwarte, met 1 grote hanger . :confused:
|
Citaat:
I am Bender please insert gerder (hoe vet is die ep!! :cool: ) Ik wil een Nibbler shirtje :o |
Citaat:
@Leep: Klik |
Citaat:
|
bestaan die replay roze label broeken nog? of was dat gewoon van een collectie van vorig jaar ofzo?
(beetje baggy) |
als je voor lul wilt lopen :p
|
OMG, en of die nog bestaan. Op elke hoek van de straat kan je er wel eentje vinden. Ik heb ook een replay-broek met zo'n label (een oranje, maar toch) en ik wil m eraf halen..... :evil:
|
baggy broeken voor max. 50 euro
kan nergens leuke vinden :s |
Citaat:
|
Citaat:
een ep? vertel vertel! ik ken alleen dat ska reggae liedje waarin hermes zingt over zijn verleden en waarin bender heel ff meezingt. |
ik gok ep als in episode lepr00s. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog een x dan maar
waar vind ik in nederland deze riem? http://www.retrorebels.co.uk/atticus/lowbeltstar.jpg |
Hey! bedankt voor alle tips over de gekleurde panty's...
Ik had bij de H&M gekeken maar kon geen lichtroze panty vinden. Ook niet bij de V&D . Weet iemand misschien waar dan wel :o *desperate* |
Citaat:
tenminste 2 jaar terug ofzo wilde ik een roze panty en toen hebbik et van de hema kinderafdeling gehaald en die paste ook :o |
Ik heb rode oogschaduw nodig. En dan niet bordauxrood ofzo, echt rood-rood.
|
Citaat:
|
Ik zoek een Aphex Twin T-shirt! Waar o waar? (Warprecords.com is geen optie, ik heb geen creditcard.)
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want ik vind eigenlijk overal van die trakke, met strakke pijpen |
ja met dat roze label zijn wijd
en je hebt ze echt overal goed zoeken want ze zijn nu in de uitverkoop |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er lekker een met een oranje label
*vaderlandslievend* |
Citaat:
|
Ik zoek voor oud en nieuw een Gangster hoed
http://pictures.q-dance.nl/6345/pics/3-flo-630.jpg hehe , zo een dus Iemand enig idee waar ik zo iets zou kunnen kopen? |
Citaat:
en daar zag ik ook een zachrose panty die iemand zocht maar heb geen zin om het topic nog door te zoeken wie het was :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |