![]() |
bijna geplayed!
Ik had laats me vriend toegevoegd op een anonieme email adres..omdat ik hem laatste tijd niet echt vertrouw..dus ik ( het zogenaamde meisje) vroeg hem of die wou afspreken ..en hij stemde toe ..toen zei ik laten we sex hebben... toen zei hij van ja k weet niet ..k ken je neit zo goed :mad: . En ik had donderdag met hem afgesproken...toen zei ik ( dus nu weer die neppe email) van ja laten we donderdag afspreken zegt die klootzak ..nee op donderdag moet ik wereken... dus hij ziet mij als werk!..en op het laatst vroeg k heb je een vriendin ..zei hij nee k ben VRIJGEZEL>.en dat deed de das bij mij.... dus toen heb ik alles toegegeven wie ik was. en blokte hem...
Hij belde me gelijk met een domme smoes dat het zn broertje was gatver dat vind ik laag. Zogenaamd weet ik na 1 jaar niet welke typsyle me vriend heeft ...!!!! En het ergste is dat ik hem vertrouwde als de PAUS hij kan niet liegen ..vind het uitermate zielig mja ik heb het uitgemaakt :nono: :bloos: :eek: |
Lol.
|
hij heeft een punt.
|
Ik vind het aan de ene kant een super gave actie van je, maar aan de andere kant wel erg kinderachtig... :s
|
en ik vind jou laag. had t gewoon gevraagd.
|
Citaat:
ja dan had hij het wel toegegeven....ja doeii dat doet 1 % van alle mensen |
Citaat:
|
Ik vind het zeker niet laag van je, ik zou niet weten waarom. Jij vertrouwde hem niet, daar had je vastwel je redenen voor, dus ging je even iets uitproberen. Mag best hoor. :)
Maar weet je wel zeker dat hij echt met haar af wou spreken en dat hij niet gewoon voor de gein zulke antwoorden gaf? |
wat wil je nou met dit verhaal :confused:
|
Hypocriet wijf. Jij bent zelf ook niet te vertrouwen als je anonieme emailadressen gaat aanmaken om je eigen vriendje voor te gaan liegen.
|
Citaat:
|
Voor een rechtbank zou het bewijs niet standhouden.
|
Citaat:
Het kan nooit kwaad om je vriend af en toe te testen. |
Citaat:
|
"daar had je me bijna lief, sorry hoor"
dream on.. |
Als je hem het vertrouwen niet meer wist te gunnen had je het net zo goed, destijds al uit kunnen maken, inplaats van je niveau op deze manier te verlagen. Vraag het hem dan op de kop af. Tuurlijk probeert hij zich er in dat geval onderuit te lullen, maar dat had je snel genoeg opgemerkt neem ik aan?
Maja gefeliciteerd, een jaar lang voor de gek gehouden, gebeurt wel vaker, op naar de volgende(y) is ietswat lullig vandaag |
Citaat:
on-topic: Ben t met Alicia eens. |
Citaat:
|
LoL ik vind dit wel een goede actie , ...
manne die dit nie goe vinden jah da zijde wss ook ne player ? |
Citaat:
:D Go easy on it, soms is het moeilijk te volgen. :o |
Citaat:
Maar die post slaat op niet veel... Geef gewoon een normale reactie ipv wijsheden te verkondigen. |
gut bijna, gelukkig niet helemaal. Balen dat je vriendje een sukkel blijkt te zijn
|
Voortaan zal ik het bij 'Dumpen bij loser!!!111!!1!11' houden.
|
Citaat:
(Ik neem aan dan 'bij' 'die' moet zijn...) |
Citaat:
(zoals sommige forummers zeggen als je je vriend niet vertrouwd maak het dan uit) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat triest van je. vraag t em dan gewoon.
verder.. tsja.. kut voor je. en leer aub n beetje abn edit: en ja al klinkt het naief. mijn vriendin zou me dat zeggen, en zowieso niet doen omdat ze kapot zou gaan van schuldgevoelens. |
gheghe, jeetje, wat sneuiig toch zeg... :D
|
Dat wantrouwen is waarschijnlijk niet zomaar uit de lucht komen vallen. Die jongen was dus waarschijnlijk al geen heilig boontje voordat hij die antwoorden gaf. Het is alleen maar prettig dat je er dus in ieder geval achter bent gekomen dat hij inderdaad niet te vertrouwen is!
|
Waarom niet? Ik vind het wel een goede actie. Als hij niet te vertrouwen lijkt kan ze toch beter een keer testen dan het zomaar uitmaken.
|
ik snap er eigenlijk niets van :|
|
*lay-out verpestende nietszeggende post*
Alicia: dit niet meer doen ajb. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien: hij heeft wat dingen toegezegd op INTERNET. Hij bluft een beetje, maar heeft uiteindelijk niks gedaan. Ik vind jouw actie veel triester dan wat hij heeft gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zal wel haar redenen hebben gehad om hem niet te vertrouwen (wat dus ook gegronde redenen bleken), dus zo'n lage daad vind ik het niet. |
Citaat:
|
ja idd je moet hem gewoon vetrouwen als je dat niet doet dan ben je neit goed bezig
|
Als ik op internet over zo'n opdringerig type zoals jij speelde zou struikelen, dan zou ik vrolijk mee toneel spelen. Daar is internet tenslotte voor :) Gewoon humor om een "afspraak" te maken met een figuur dat gelijk over neuken begint en dan uiteraard niet komen opdagen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als zei het dan ontkend denk ik dat ik haar zou geloven maar als ik dan nog steeds wantrouwend bleef zal ik er iets op gaan verzinnen. nou 2 vragen voor jou sliverstone 1 hoe zou je proberen er achter te komen? 2 hoe zou je reageren? |
Citaat:
|
Jammer. Je had eerst nog met hem af moeten spreken. :)
En dan laten zien dat jij het was. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
kat op t spek
|
Citaat:
Ik zou het hem natuurlijk vragen. Als ik echt iets zou vermoeden zou ik wel op onderzoek uitgaan.. in z'n telefoon kijken, hem proberen te betrappen, enz. 2. Hoe zou ik reageren als..? Als ik erachter kwam dat hij idd niet te vertrouwen is? Dat ligt eraan hoe ernstig het is, wat hij heeft gedaan.. bij echt vreemdgaan enzo zou ik het uitmaken. |
Kennelijk lukt het je niet om hem dusdanig blij te houden dat hij niet buiten de deur gaat shoppen...
|
Wigger
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |