Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   wasp reporter (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1042773)

ralphiee 14-12-2004 16:07

wasp reporter

hey ik moet mijn opdrachten voor wasp reporter maken
heeft iemand ze af????? plz naar mij toe sturen

the_master_ralph@hotmail.com

groeten ralph

Erbenda 14-12-2004 17:17

Degene die dat doet, is ook flink gek... :rolleyes:

mathfreak 14-12-2004 21:12

Citaat:

ralphiee schreef op 14-12-2004 @ 16:07 :
hey ik moet mijn opdrachten voor wasp reporter maken

En met jou vele anderen, ofwel: doe het lekker zelf in plaats van voor de gemakkelijkste weg te kiezen. Het is niet de bedoeling dat anderen hier jouw huiswerk gaan maken.

ralphiee 15-12-2004 14:58

doe niet zo dom ik vraag gewoon of iemand het al af heeft het is toch een kleine moeite om het ff op te sturen

Erbenda 15-12-2004 16:15

Citaat:

ralphiee schreef op 15-12-2004 @ 14:58 :
doe niet zo dom ik vraag gewoon of iemand het al af heeft het is toch een kleine moeite om het ff op te sturen
Ja 't is idd een kleine moeite om het op te sturen, maar degene heeft er ook z'n tijd in gestoken om het te maken... dan zou je t allereerst wel op een iets vriendelijkere manier mogen vragen.
Daarbij, in de tijd dat je nu hier loopt te zeiken of iemand het op kan sturen, had je 't allang zelf af kunnen hebben... :rolleyes:

mathfreak 15-12-2004 20:30

Citaat:

ralphiee schreef op 15-12-2004 @ 14:58 :
We doen ook niet dom, aangezien we donders goed weten waarom je vraagt of iemand het al af heeft en het op wil sturen. Op die manier hoef je zelf namelijk niet de opgaven te maken en kies je dus voor de gemakkelijkste weg, zoals ik al aangaf. Probeer eerst zelf maar eens de opgaven te maken. Mocht je tegen bepaalde problemen aanlopen bij het maken ervan, dan zijn wij altijd bereid om de helpende hand te reiken, maar het is volstrekt niet de bedoeling dat anderen hier jouw huiswerk gaan maken, omdat jij toevallig geen tijd en/of zin hebt om het zelf te doen.

OceanEye 15-12-2004 21:12

Die opdrachten zijn een kleine moeite! Gewoon die tekst lezen en vragen invullen. Dat had je al vier keer kunnen doen in de tijd dat je op reacties hebt zitten wachten hier.

ralphie 16-12-2004 19:09

duurt veel te lang die teksten lezen
k heb wel wat beters te doen

Balance 16-12-2004 23:36

Mensen, vergeet niet dat dit een deelforum waar je om kant-en-klare werkstukken/opdrachten mag vragen. Dat de TS de opdrachten zelf niet heeft gemaakt doet er niet toe; veel wat op ons huiswerkgedeelte staat wordt ook op die manier gebruikt.

Je bent uiteraard niet verplicht om je opdrachten aan hem te geven als je die hebt. Maar om nou met z'n allen hem te wijzen op het zelf maken van z'n opdrachten lijkt me niet nodig.

Het is wel een tip voor de TS dat men hier liever helpt (wanneer je laat zien dat je zelf er al aan hebt gewerkt) dan dat men je kant-en-klare spullen levert. Maar proberen kan altijd.

Ymir 17-12-2004 00:05

Citaat:

ralphie schreef op 16-12-2004 @ 19:09 :
duurt veel te lang die teksten lezen
k heb wel wat beters te doen

Jezus ventje wat ben jij een ergernis. die teksten heb je in 5 minuten allemaal doorgeploegd, ze zijn zo achterlijk simpel dat zelfs jij ze zou moeten kunnen begrijpen, en wat voor beters heb je te doen dan, hier posten? :rolleyes:

ERICx 17-12-2004 00:11

oh please, volgens mij kun je bijna alles al vinden op de wasp site. (www.waspreporter.nl zonder - dacht ik)

Skarrlock 18-12-2004 18:45

Als je er nou even bijzegt over welke Wasp Reporter het gaat dan kan ik kijken of ik je zou kunnen helpen of niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.