![]() |
arnhem hardcore meeting
aankomend jaar wordt er net zoals er deze maand een metal meeting was ook een hardcore meeting gehouden in het musis sacrum te arnhem.
en wel op zaterdag 26 maart! ook zijn er al 3 namen die ik nu mag noemen: converge good clean fun planes mistaken for stars |
Converge, ik ben erbij (y)
|
converge doet me niets, fatsoenlijke namen aub :p
|
Citaat:
Converge is vet, planes mistaken for stars is geweldig fijn en good clean fun is best leuk live. Misschien gaat ik wel. |
ik kom sowieso wel, gcf lijkt me idd best leuk :)
|
Citaat:
|
hahaha gave line up! ik kijk uit naar de rest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat die jongen toch lekker zeuren
|
ik ben zelf ook heel benieuw naar de rest.
ik vind good clean fun zelf niet zo'n hele broodnodige toevoeging, ze spelen al zo vaak, verder een best aardige live band. ik denk dat de programeur zoveel mogenlijk uit het hardcore gebied probeert te verzamelen in dit festival om veel mensen tevreden te stellen en te trekken. |
good clean fun spelen vaak?
godverdomme die band wil ik weer zien, laatste x was in 2001 in goudvishlal |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Kan ik ook nog bij iemand suggesties doen? :o
|
hmm best vet, toch eens kijken of ik geld bij elkaar kan schrapen (y)
|
Ik hoopte dat het om een gabberparty zou gaan maar nu ik Good Clean Fun zie denk ik... helaas. Ik ga dan liever naar een gabberparty.
Houdt die band nou nooit op? |
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij maar de Bakfietsboys - Geen zin \m/ |
Citaat:
|
Converge en pmfs vind ik vet! Ik zie tegen die tijd wel of ik kom of niet.
|
heftig!
|
Citaat:
|
ooh vet, en relaxt dichtbij (y)
|
Citaat:
Wat is dat toch die afkeer die veel mensen hebben tegen GCF? Niet dat ik het zo geweldig vind, maar een afkeer is weer wat anders. |
Citaat:
|
Dat Musis Sacrum heeft het zwaar te verduren, deze maand ook al de Arnheim Metal Meeting geweest. :D
|
Ja, volgens mij zijn die lui al de helft van de inkomsten kwijt aan het reinigen van het tapijt daar hehe.
|
Citaat:
ik ga zeker naar GCF, is altijd lachen |
hardcore in arnhem :D
ik bekijk dat van een afstandje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil je zaterdag alleen zien als je je moeder meeneemt. |
Good Clean Fun en Converge wil ik wel zien :D
|
Citaat:
|
ik blijf die 'on the streets' van good clean fun vet vinden.
Live vond ik ze wel humoristisch die zanger had enige scherpe opmerkingen. Ze zijn vooral ook cynisch, dat waardeer ik, soms misschien te flauw? De goede momenten overheersen, live als op cd. |
zal er vast wel zijn...
hebben ze bij hardcore meeting ook nog mensen nodig? metal meeting was vet om te helpen dus.... |
Converge, godverdomme aanwezig (y)
|
Citaat:
|
treden jullie wel eens op aan deze kant van het land?
|
ik loop al warm voor eerder benoemde acts (Y)
|
Citaat:
|
Ik ben er wel bij. Het zou vet zijn als iets als Where Eagles Dare komen. Sowieso naar Europa.
|
Citaat:
|
nieuwe bands (wist ik natuurlijk al een poos, maar mochten nog niet naar buiten):
* Panic: exclusief, aangezien zij nog nooit in Europa gespeeld hebben. Dit is tevens hun enige Europese show. * Razor Crusade: aangezien Reflections een dikke vinger in de pap heeft, zullen er ook een aantal bands van hen spelen. Lineup is nu als volgt: * Converge * Planes Mistaken for Stars * Good Clean Fun * Panic * Razor Crusade * Strike First Nog 10 bands te gaan. De échte headliner zijn we nog mee bezig overigens... Bands die niet spelen, maar wel benaderd zijn: Turbonegro, Ringworm, Good Riddance, Path of Resistance en BoySetsFire. Deze bands waren of te duur (vooral die 'negers') of konden helaas niet. |
panic!
leuk! path of resistance? bestaan dienog? |
Nog niet echt onder de indruk to be honest.
|
Citaat:
Komen nog wel een aantal vette bands bij. Ik weet al wel wat in de planning staat, maar die zijn nog niet voor de volle 100% bevestigd. |
Citaat:
vorig jaar klotezooi met fucking nachtfuckingdienst dit jaar niet. |
ken panic nie, maar boeit niet, tis een leuk feestje sowieso :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |