![]() |
Mp3 voicerecording?? hilfe!!
hoihoi
heb net n mp3 speler hijs vet jaja en ik kon m zelf installeren op de computer!! heerlijk als dat soort dingen vaak niet kan. maar nu kan ik dus ook opnemen met dat ding (voicerecoring geloof ik), weet iemand of het ook mogelijk is om die opgenomen dingen op de computer te zetten??? ik heb een van het merk marquant weet niet of het per merk verschillend is.. maareh kan iemand mij hiermee helpen :D zou fijn zijn danku :cool: ciaociao |
Als je de Marquant MP3 MP3 Speler MMP3-5 - 128MB hebt gekocht.
Krijg je een usb kabeltje en een cd met (stuur)programma's erbij. De ene uiteinde van het usb kabeltje stop je in je mp3 speler en de andere in de usb-poort van je computer. Daarna installeer je de stuurprogramma (=drivers) wat op de cd staat. Na dit allemaal geinstalleert te hebben kan je bestanden overzenden. Maar dit lees je toch allemaal handleiding die je erbij hebt gekregen???? :s |
ja
hebt al wel es doorgelezen maar over het overbrengen van gesproken teksten van de voicerecorder las ik niks maar zal t nog es goed doen en veel proberen |
Citaat:
Dus als je je mp3 speler eens aansluit en de opslag gedeelte bekijkt, dan zul je een paar losse bestanden vinden. Dat zijn dus die ingesproken geluids opnames. |
hmmm ik zou toch .wav vermoeden, maar ik zal het wel mis hebben hoor
|
Ik doe het altijd via zo'n programmatje dat erbij zat. Dat heet sound conventer. Via dat programma open ik via de f-schijf dat opgenomen bestandje. Ik convert hem en zet m om in wav/mp3 bestand.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |