![]() |
THE FRAMES; paradiso 9 februari
en ben christophers ook nog, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. 24 december start de voorverkoop, kaartjes zijn 10 euro per stuk.
lijkt me erg leuk, ik ga denk ik wel en derek gaat nog vervoer regelen ook (Y) wie gaan er nog meer ? |
Godver
The Frames<3 En jajaja ik ga vervoer regelen |
hehe (y) .
|
ben christophers is ook wel cool
nouja, wie weet |
lijkt me leuk :)
|
Citaat:
|
geweldige singer songwriter. is onlangs teruggekeerd uit een depressie met zijn nieuwe album. check zijn eerste album my beautifull demon
the frames en ben wat een mooie avond.. ben in ekko onlangs was prachtig.. |
Citaat:
+ Eerie spaced-out folk songs of the purest longing, wrapped up in enigmatic samples and dipped in honey melodies |
Yeah Mofo's!!!
|
ik ga wel mee antigone (y) .
|
tis een dag na de wereldwijde release van Burn The Maps. Misschien kan ik die daar dan voor een leuk prijsje aanschaffen
|
Citaat:
Citaat:
|
zal vanavond ngo eens even luisteren :)
|
Ik ga eerst meer van the frames en ben christophers luisteren. Maar er is wel een kans dat ik ook mee wil.
't Is alleen zo jammer dat ook deze dag op een woensdag val en ik vandaag net mijn kaartje voor bright eyes heb gekocht, in diezelfde maand, ook op een woensdag. En mam vond dat een uitzondering :(. |
Citaat:
|
jullie komen mij ophalen uit hoofddorp? Mooi!
|
:D hahahahaha
|
Citaat:
je mag op het dak(y) |
kunnen jullie net zo goed ff langs mijn huis rijden in haarlem
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was het glad vergeten. |
Schijtband
ik kots nog liever een 3 liter emmer vol dan dat ik dit moet aanhoren |
Citaat:
|
Citaat:
kapsoneslijer. maarrr ontopic; ik ken alleen het laatste album burn the maps, welke albums zijn nog meer aan te raden ? btw ben christophers is cool ja :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind toch echt dat jullie met een gele bus mij en bas moeten ophalen.
|
Citaat:
|
eigenlijk niet, maar je mag iets vinden
|
Dat is nou aardig(y)
|
ik ken het niet.
|
breng daar verandering in (y)
|
Citaat:
weer een the bandje :( ;) |
Citaat:
Minder zeuren, meer downen :nono: |
wat is het voor iets? (waarschijnlijk indie, gezien alle hippe mensen die hier posten, maar dat zegt nog niks natuurlijk)
en Ben Christophers, volgens mij heb ik die eens op tv bij RAM gezien. |
Citaat:
similar artists; my morning jacket josh ritter black 47 the young dublimers counting crows |
moods;
literate passionate yearning poignant earnest intimate reflective bittersweet wistful wat is poignant ? :confused: ik denk dat ik volgende week mn kaartje haal oh en derek en ik nemen de trein heen en de auto terug dus het vervoer gaat niet meer door helaas ;) |
Citaat:
|
oeh daar wil ik ook wel heen (y)
|
Is die Ben nou wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|