![]() |
Graag meningen over deze schetsen
Ik heb ook een keer geprobeerd wat te schetsen :)
Het is met pen gedaan, dus ik kon niet gummen. 1ste uit gewoon uit het hoofd gedaan, de 2e heb ik geprobeerd mezelf vanuit een spiegel na te tekenen. alleen ben ik veel te smal geworden, maar goed :) http://dapo1981.unknownhosting.nl/schets1.jpg http://dapo1981.unknownhosting.nl/schets2.jpg Wat zeggen jullie ervan ? Is het wat of moet ik nog veel meer oefenen :D |
kzou sowieso nog wat meer oefenen, vooral op die ogen, lijkt mij, maar je hoeft mijn advies niet op te volgen natuurlijk ;)
die tweede vind ik wel apart, betje van gogh achtig, maar dan zonder verf...good job |
op oren en ogen oefenen. rest is (y)
|
Bij dat meisje staan de ogen inderdaad een beetje krom en zijn ze niet zo mooi.
Best sonde want voor de rest vind ik hem aardig gelukt. Ik moet gewoon wat meer oefenen :D Heb hier nog zo,n dure wacom liggen die ik eigenlijk nooit gebruik. |
De eerste is erg scheef en heeft een vage neus. Ook een vage licht/donker verhouding in het gezicht. Maar dat is vanwege de balpen die niet uit te gummen valt, ja :)
De tweede is beter. Daarvan is de neus het beste gelukt. |
Inderdaad, de neus is vet mooi!
Zoiezo vind ik de tweede mooi.. misschien mogen de ogen wat donkerder etc. Dat meisje lijkt door de wangen en ogen een beetje cartoon-achtig.. |
Twee is erg gaaf.
|
Ja die neus vind ik ook echt mooi
|
ik vind het meisje eigelijk wel hip (y) maar dan moet je de rest van haar beetje zelfde style tekenen als de neus dan komt t wat meer overeen :)
|
vind de 2de best cool, vooral omdat je niet met dikke omlijningen bent begonnen
|
pinocio?
|
Citaat:
|
ik denk dat je iets met karikaturen moet gaan doen (y)
|
Nou, ik denk het niet :D
Daar voel ik helemaal niks voor. |
Oefenen? Zeker, maar dat moet iedeen ;) Anyway... ik hou wel van pentekeningen en deze zijn mooi (Y) Vooral die neuzen zijn echt goed gelukt. Keep it up :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |