![]() |
Een jongen
Hey, Ik ben verliefd!
Maar hij is een jaar ouder, en ik durf niet te vragen wat hij van me vind, en als ik aan mijn vriendinnen vraag dan lachen ze me uit, want hun vinden hele andere jongens leuk! wat moet ik doen? |
Vragen wat ie van je vindt. Niet meer met je vriendinnen praten over hem. Hun uitlachen vanwege hun smaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ga gewoon door met hem leuk vinden, laat je vriendinnen lekker... maar je moet natuurlijk wel op hem af durven stappen |
Citaat:
|
1) degelijk Nederlands leren
2) schijt aan je vriendinnen hebben 3) die jongen playen (y) |
ben je zelf pas een jaar of 13 ofzo.. dan heeft het geen zin om te antwoorden want dat is toch alleen maar kusje op de mond oftewel kinderliefde... ofja.. er zullen ook wel uitzonderingen zijn.. maar toch :p
|
Hoe oud ben je?:o
Dan pas kan ik een beetje de situatie inschatten :o |
Ik ben verliefd op een jongen. Hij is 5 jaar ouder dan ik. Hoera!
Mijn vriendinnen snappen niet wat ik in hem zie. Hoera! No way dat ze hem van me afpakken. Hoera! Ik heb al een tijdje een relatie met hem. Hoera! (ik ben in een Hoera! stemming.... Hoera!) |
laat ze hem lekker niet leuk vinden! het gaat er toch om wat JIJ van hem vindt?? Heb je lekker minder concurrentie :p.
Gewoon proberen een beetje te vissen in zijn omgeving over wat hij van je vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen heeft zijn eigen smaak, al zijn er genoeg mensen die achter de rest aan huppelen. :) |
wees toch gewoon blij dat je vriendinnen hem niets vinden, anders zouden zij er ook achteraan gaan! en zeg tegen die meiden dat ze niet zo negatief over jouw nieuwe vlam moeten zijn, maar juist blij voor jou moeten zijn!
en mijn laatste boodschap: ga er gewoon voor en kijk of je die leuke jongen zijn hart kunt veroveren! veel plezier! |
Een jaar ouder :eek: GAAAADVERDAMME!!!
|
Gewoon op hem afstappen... logisch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wees blij dat je vriendinnen hem niet leuk vinden, dan pakken ze hem niet af :P
|
Citaat:
en wat boeit het wat je vriendinnen van hem vinden, als jij hem maar leuk vind.. en gewoon zn nummer vragen ofzo, of zeggen dat je m leuk vind.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met je bibs tegen zijn geslachtsstreek schuren op een feestje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en liegen mag niet :nono: stout jongetje |
Citaat:
Metal liegt, dus Metal is een mens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nog geen chick heeft geld van mij gescoord ik ben berucht je ziet me al van ver ik ben een P.O.O.I.E.R. dus dat klopt voor geen meter |
Citaat:
en niet chatten:nono: |
Citaat:
En ik heb al advies gegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoelde iets van :'de grote filosoof':cool: oid:cool: |
Citaat:
|
ontopic blijven heren :nono:
|