![]() |
Voorhuid
Ik heb dus he.. als ik een erectie heb een penis van 12 cm... daat boeit mij verder niet zo heel erg veel...
maar wat ik wou even weten.. mijn voorhuid komt dan niet zoals dit plaatje: http://www.sexwoordenboek.nl/assets/active/besneden.jpg bijna tot aan het topje van de eikel.. bij mij komt hij tot zeg maar de helft van de eikel als hij stijf is.. hebben meer mensen dit en maak ik me zorgen voor niks of ben ik een eenzame jongen... en nee... ik ben dus niet besneden voor de grappenmakers onder ons :cool: |
gewoon heel hard die huid naar beneden trekken ;)
nee niet doen.. uhm tsja, had iedereen toch in eerste instantie? ik wel tenminste.. nja.. uhm oprekken? gewoon veel rukken |
Ik snap het probleem niet. Vage shit.
|
Citaat:
maar de lengte zeg maar van de voorhuid.. die is tot de helft van mijn eikel ongeveer... makt dat wat uit verder en hebben meerdere dit? want dat plaatje wat ik liet zien.. die onderste.. daar kwam de voorhuid tot aan de top van de eikel.. |
wat maakt 't uit tot waar-ie komt? Als jij nergens last van hebt...
|
waarschijnlijk is 'ie bang dat 'ie niet normaal is.
|
Citaat:
hahaha :D .. wat een lol :confused: nee ik ben gewoon nieuwsgierig... wat de rest heeft enz.. en als je alleen negatief commentar kan geve :rolleyes: snap ik niet wat je op dit forum doet.. maarja je doet maar.. |
Woohoo, gefeliciteerd. U heeft veel voorhuid...
En? Dat is normaal, als elke knots hetzelfde zou zijn dan was er voor ons ook niet veel meer aan. Dont worry, be happy (y) |
Citaat:
|
Lijkt me niets mis mee :confused:
|
Citaat:
geen mens is exact hetzelfde en dat geld dus ook voor zoiets als een leuter. |
Citaat:
Maargoed, t staat er wat verwarrend opgeschreven. |
Citaat:
|
hoe oud ben je? als je <16 bent is kans zeer groot dat het wel goed komt hoor, dat het vanzelf wel verder naar achteren schuift
|
Zit je voorhuid verkleefd met de eikel m.a.w. kan de voorhuid niet helemaal naar achter doordat het nog vast zit of is het te nauw?
Als het vastzit dan kan dat op een morgen wel eens een raar zich geven (ja, ik spreek uit ervaring). Een pijnlijk bezoekje aan de uroloog is dan wel op z'n plaats (en liefst nog voor het een raar zicht is :p). |
Citaat:
|
waar maak je je druk om :confused:
|
geen probleem TS, dat kun je beter hebben dan dattie niet terug kan!
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry heur meneer de dobomobo |
Denk dat je antwoord wel gegeven is, verder zie ik hier niets nuttigs uit komen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |