![]() |
Bedreiging
Beste mensen,
ik kom zojuist terug van mijn vriendin en voel me echt super klote. Krijg zojuist te horen dat haar broer haar heeft bedreigd. Hij is namelijk sinds kort uit huis en woont op zichzelf, maar is super jaloers op mijn vriendin en mij. Het is nu laat, ik ben moe en heb deze week tentamens. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Misschien heb je tips voor me. Dit is echt zonder dollen want ik voel me echt super kut nu. Ik hoop dat iemand me wil helpen. Graag reacties of PM. Alvast bedankt. Een verdrietige Gent |
Ik denk dat ik als eerste mijn ouders zou inschakelen om te bemiddelen, hopen dat dat misschien al een beetje helpt :(
|
Bedreigen? :s Wat is er precies gezegd dan?
|
als het serieuze bedreigingen zijn, even de politie inschakelen.
|
gewoon je tentamens leren en je vriendin het haar ouders laten vertellen
en wat heeft ie precies gezegt idd |
Tja ze heeft het haar ouders verteld, maar die reageren echt super lax. Zo van: 'wat wil je wat we eraan doen dan?'. Dan heb ik zoiets van: Hallo! Zorg er eens voor dat die gozer niet meer in huis komt en naar een psychiater gaat.
Maar okay, haar moeder zegt dat hij toch geen hulp wil en denkt dat als hij eindelijk zijn wasmachine heeft (hij is namelijk net op zichzelf gegaan en heeft alleen nog geen wasmachine) het gedonder afgelopen is. Ik ga sowieso met mijn vriendin overleggen om er misschien mee naar de politie te gaan want ik vind dit echt niet meer normaal. Of denken jullie dat ik (lees: we) dit over mijn kant moet laten gaan en maar moet afwachten tot er iets gebeurt of nog meer bedreigingen komen. |
Citaat:
Hij heeft al eerder rare dingen gezegd. Mijn vriendin moest maar van de brug springen ik was maar een vieze jood etc. etc. |
en zijn ouders beginnen dan over de wasmachine :|
hij heeft het van geen vreemden |
koop een wasmachine voor hem (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |