![]() |
fuck new year fest
15 Januari, Amsterdam afrika pakhuis, Oostelijke handelskade 19
5 euro entree start:15.00 uur kom op tijd! bands: -Kezus Krijst -the Corrosives -No Hoodlums -Mistake -Antidote -Gewapend Beton -Disturbance -Heros en Zeros -Holy Racket (uk) No dogs no nazi's! aanwezig, tenzij carn dan z'n parteehhhh geeft... |
Nahhhh.
|
Ik wilde nog mijn hond meenemen, dan kom ik maar niet.
|
Ik wilde nog een nazi meenemen, dan kom ik maar niet.
|
sleep je die cocksuckend en al mee naar adam? ;)
|
Ja, vertel eens Rutger?
|
ja gutror?
|
Dat is wel de slechtse verbastering van z'n naam ever.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zullen we weer eens oude truie foto's gaan opzoeken :cool: |
Citaat:
de tering |
Ja ik wil ze zien (Y)
|
Citaat:
|
hey ontopic, en wat een slechte show lijkt me dat :d
|
|
Citaat:
|
Bij mij achter :rolleyes:
|
Citaat:
maar nee, veels te trui punk voor mij en antidote zie ik wel een keer in ons naprogramma :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was dat voor of na de gothic?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben misschien wel aanwezig, even kijken wie er nog meer gaan maar het klinkt als een dope show |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damn wat een topic :D
|
Citaat:
tpf post hier in de gedaante van mennuz boven je he. dus je sig is best achterhaald ontopic: waarom heet het in godsnaam 'fuck new years fest'. Een halve maand in het nieuwe jaar.. What's next een christmass event half juli? |
15.00??
|
Citaat:
ja? |
Ik ben 1x in dat pakhuis afrika geweest en toen zat het er vol met linkse anarchistische hippies ofzo dus nah, niks voor mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, in Afrika worden allerlei soorten feesten gegeven, van punk en ska tot hip hop en NSBM. |
Citaat:
nsbm? eerst zien dan geloven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is by the way hetzelfde feets als ik in dit topic aankondigde:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1033337 ik had al gehoord dat het waarschijnlijk verplaatst zou worden naar de afrika als er meer bands zouden komen |
Linkse anarchistische hippies zijn klote.
|
Citaat:
|
Misschien later maar om 3 uur red ik niet.
No nazis (y) |
ik kom niet......
|
up :cool:
|
Citaat:
sonde dat ik in zo'n kut dorp woon veel te ver van a'dam anders was het zeker wel relaxt feestje |
upperdepup
ik ga sowieso er heen morgen wie nog meer? |
Ik heb er zin in!
|
Inderdaad ik heb ook dikke zin. Net op de fiets weer lekker Mistake zitten luisteren en ik kan haast amper wachten
|
Citaat:
19 januari 12,50. |
Citaat:
|
Hele lekkere line up! ik wou eerst nog komen maar heb niet echt geld ofzo dus me paar euroos bewaar ik voor iets anders. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |