![]() |
Prins Bernard: Interview met de Volkskrant
Nou, dat was even slikken toen ik het allemaal las. Een 'deugeniet'. Nou, nou...
Ik zou toch wat zwaardere classificaties gebruiken. Buitenechtelijke relaties, buitenechtelijke kinderen, dubieuze contacten, aannemen van smeergeld,... DIEP TRIEST ALLEMAAL! PS: Vind het ook heel erg voor de koningin. Ze kan er zelf niks over zeggen... |
Kom je daar nu pas achter?
Net terug van een vakantie op Mars ofzo? Die hele rotzooi was al tijden bekend, of publiek geheim. :confused: |
Vervelend, een reden te meer om dat stelletje stumperds uit hun lijden te verlossen.
|
Citaat:
|
Mijn waardering voor het koningshuis is hierdoor omhoog gegaan. :) Bernard was tenminste niet bang om niet politiek correct over te komen, en kwam voor zijn mening uit. En ach die paar foutjes zijn hem vergeven.
|
Prinsen zijn dus gewoon mensen :confused:
|
Citaat:
Ik vind het een walgelijke en hypocriete man en vind alle dingen die 'ter ere van Bernard' worden gedaan te belachelijk voor woorden. (n) |
brighten up!
Waar maak je je druk om. |
hm.
om daar nu na zijn dood nog moeilijk over te gaan doen vind ik nogal zinloos. kijk, dat je dat tijdens zijn leven doet daar kan ik nog inkomen; maar al die schijnheiligheid tijdens zijn leven, en na zijn dood alles officieel bekennen, daar kan ik niet tegen. en prinsen zijn inderdaad ook maar mensen |
Citaat:
|
het zijn ook maar mensen hoor
|
de grootste misbruiker van nederlandse gastvrijheid (zo waar die bestaat) ooit, geweldig :D
there are no super monkeys! |
Iedereen wist allang dat het een ouwe boef was.
|
Citaat:
ik vraag me toch echt af of men dat uit medelijden met de man niet eerder heeft gedaan. |
Die kerel spoorde inderdaad niet.
Maar nu zijn we nogal laat met de kritiek. Men had hem naar Lockheed gewoon in de bak moeten gooien. Die kerel heeft er alles aan gedaan om de koning/schaduwkoning van Nederland te worden. Je zou het zelfs een couppoging kunnen noemen. Ook best wel raar dat bijna niemand in nederland weet over zijn prive-legertje dat nogal uit de hand gelopen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lees eerst de Volkskrant even... voordat je begint te roepen.
|
Citaat:
Dat hij zijn kunstjes heeft verzwegen, ach ja, waar maken we ons toch in godsnaam druk om. Hij heeft volgens vele mensen ook goeie dingen gedaan. En ons druk maken over zulke zaken, van een man die is overleden? |
Citaat:
Jij bent ook degene die gelooft in de "goedheid" van de mens he? Ik vind/vond Bernhard de meest menselijke en meest sympathieke van dat hele koninklijke stel. En ach, hij heeft tenminste een boeiend leven gehad. (y) |
I couldn't care less.
|
Citaat:
Druk maak ik me ook niet echt, ik vind het alleen nogal overdreven, al dat gedoe rond zn dood. |
Die kerel kon gewoon niet om gaan met zijn macht. Hij mag dan wel menselijk (lees: uiterst zwak) zijn maar dat is juist slecht. Als je voor het koningshuis bent ben je voor niet-menselijke mensen. Het koningshuis kan niet menselijk zijn.
Dus dan moet je het koningshuis afschaffen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bernhard was nog een schatje vergeleken met wat die andere Oranjes in de geschiedenis allemaal hebben uitgespookt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan me eigenlijk nog niet eens schelen of het meer geld kost, het is in iedergeval democratischer. Verder hebben de democratisch gekozen staatslieden schijnbaar geen macht over het koningshuis. Hoe kan dat dan werken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |