![]() |
http://test3.thespark.com/sluttest/ Kan je kijken hoeveel procent 'Slut' jij bent.
en hier: http://test.thespark.com/pregnancytest/ kan je kijken 'hoe zwanger' je bent. :confused: :D (humor tussendoor) |
Coole testen maar een beetje onnuttig op seksualteit... :rolleyes:
|
een beetje fun mag toch wel op seksualiteit, kom op zeg :)
|
Citaat:
ik zei tog ook niet dat het NIET mocht... ;) :rolleyes: |
GVD ik wil helemaal geen 4 kinderen!
|
ik ben best een sletje :D
|
ik ben 41% bij de beroemde man heb ik mijn eigen naam ingevult. En waren 4 anderen die dat ook hadden ingevult......
|
35% slet dat betekend dat ik minder ben als de gemiddelde vrouw :)
|
53% slut (had niet anders verwacht...zucht...) :rolleyes:
Ik krijg later 3 kinderen, ben op dit moment niet zwnager. M'n eerste kind wordt een meisje |
ik ben voor 48 % slet :S dat klopt dus niet vage test .. en ik had David Charvet ingevuld en dar ware er nog 114 andere van...en ik ben niet zwanger :D goh dat ik dat nog niet wist ;) en ik krijg
2 kinderen eerste wordt een jongen hij weegt 7 l nog iets en 4 onz en 6 inchens lang |
:D Ik ben op het moment niet zwanger, maar ik zla 39 kinderen krijgen :D
|
53 % slet.
Mwoah valt toch wel mee? |
Citaat:
|
http://test.thespark.com/mp_sextest/ heeft ook met sex te maken...
|
k ik ben nog niet zwanger maar krijg 3 kinderen --> ik wil helemaal geen kinderen.
ik ben 36% slut ik heb in mijn leven met 13 personen sex waarvan 10 vrouwen, de eerste keer zal op mijn 22ste zijn in een hotelkamer |
ik krijg 3 kindertjes... kan ik me wel in vinden.. maar nog ff niet :D
|
ik krijg 3 kinderen, de eerste is een jongetje
ik ben 33% slet... |
25% slutty
netjes he? :D |
34%
fact: 0 women agreed with you, and chose "Sietse " as the best sex option of all time. :D |
huh wrom kloppe die vrage nou nie bij mij?
kwil geen sex meej jonges:( |
ik ben zwanger :S en k krijg 4 kinderen :S
kweet niet of k daar blij mee ben !!! |
Gehehe...
Ik ga nog met 22 mensen sex hebben in mijn leven. Waarvan 15 vrouwen en 7 mannen. |
Ik wil helemaal geen 3 kinderen!!!!! maar goed ik ben dus niet zwanger. en ik ben -ff kijken- hahaha 55% slet! en het wereldwijde gemiddelde is maar 46% dus ben ik officieel ene slet hahaha! en bij die persoon had ik Josh HArtnett ingevuld en 92,098 vrouwen hadden dat ook gekozen!
oke dan weet ik dat ook weer he :) |
whaaah 49% slet en k heb HET nog nie eens gdaan!! hoe kan dat??humpf haha maja lekker belangrijk, kwou idd ook het bed met Josh Harnett delen haha :D
|
Als ik vrouw zou zijn op dit moment zou ik 36% slet zijn...
|
46% slutty, errrrrrrruuuug
|
ik ben zwanger en ik krijg vier kinderen.. (ehm, I don't think so..)
slettest kende ik al :) ben 74% sletje :/ |
ik was 26% slet ofzoiets :P
en uh.... 400 vrouwen ofzo vonden neve campbell ook de ideale sexpartner ghehe :p |
Áls ik vrouw geweest zou zijn was ik voor 11% slet, heel netjes :D:D
|
blabla you`ll have sex with 11 mensjes
1 of them will be female 10 of them will be male And you will actually love 2 of them! You have a hard time deciding between love and lust 54 procent slet |
Citaat:
|
Citaat:
35% slutty which is actually less than the average, 46%. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |