Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   onderzoek? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1043639)

ilse 15-12-2004 11:34

onderzoek?

hoihoi,
ik ben door jeugdzorg doorgestuurd naar ggz. nu zegt de vrouw die ik had bij jeugdzorg dat ze bij t riagg waarschijnlijk medicijnen zullen geven en onderzoeken zullen doen. maar wat voor onderzoeken dan?? gesprekken ofzo?? hoe doen ze dat...?
wie weet daar wat meer over..?

C'est moi 15-12-2004 12:49

en vragen lijsten
waar je gek van word
en veel praten, niks engs hoor!!

ilse 15-12-2004 13:07

Citaat:

C'est moi schreef op 15-12-2004 @ 13:49 :
en vragen lijsten
waar je gek van word
en veel praten, niks engs hoor!!

t klinkt alleen allemaal zo.. :s
tsja, zie er in ieder geval tegenop..

C'est moi 15-12-2004 13:25

het zijn gewoon vragen lijsten van een stelling waar je dan moet invullen eens neutraal en oneens
die lijsten zijn echt niet erg, ik vond die geprekken over wat je allemaal hebt mee gemaakt veel erger!

away 15-12-2004 14:01

Toen ik bij 't riagg kwam kreeg ik ook psychologisch en psychiatrisch onderzoek. Ik vond het echt doodeng toen ik het hoorde, maar eigenlijk stelt het niet zo heel veel voor. Je krijgt waarschijnlijk een of meerdere gesprekken waarin je psych gaat kijken wat er precies met je aan de hand is en hoe ze je het beste kunnen helpen. Het lijkt erg op de intake bij bjz, vond ik.

M'n psych vroeg verschillende dingen; ik moest oppervlakkig dingen vertellen over thuis, school, hobby's, problemen, vrienden, vroeger en nu.
Ook moest ik vragenlijsten invullen, waarin dingen stonden als "ik voel me somber", "ik vind mezelf te dik", "ik heb vaak nachtmerries", "ik ben verlegen", "ik slaap slecht", "ik denk erover een einde te maken aan mijn leven'' en nog meer zo'n dingen, waar je 'ja, soms of nee' moest invullen.

Meisje, je hoeft niet bang te zijn...echt niet.
Sterkte ermee. (f)(})

ilse 15-12-2004 14:05

Citaat:

away schreef op 15-12-2004 @ 15:01 :
Toen ik bij 't riagg kwam kreeg ik ook psychologisch en psychiatrisch onderzoek. Ik vond het echt doodeng toen ik het hoorde, maar eigenlijk stelt het niet zo heel veel voor. Je krijgt waarschijnlijk een of meerdere gesprekken waarin je psych gaat kijken wat er precies met je aan de hand is en hoe ze je het beste kunnen helpen. Het lijkt erg op de intake bij bjz, vond ik.

M'n psych vroeg verschillende dingen; ik moest oppervlakkig dingen vertellen over thuis, school, hobby's, problemen, vrienden, vroeger en nu.
Ook moest ik vragenlijsten invullen, waarin dingen stonden als "ik voel me somber", "ik vind mezelf te dik", "ik heb vaak nachtmerries", "ik ben verlegen", "ik slaap slecht", "ik denk erover een einde te maken aan mijn leven'' en nog meer zo'n dingen, waar je 'ja, soms of nee' moest invullen.

Meisje, je hoeft niet bang te zijn...echt niet.
Sterkte ermee. (f)(})

thnx :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.