![]() |
vraagje.. pleazz help
hee luitjes!
ik moet op school binnenkort debat voeren over een stelling die je wordt toegewezen maar nu zit ik dus met een totaal inspiratie gebrek en misschien kunnen jullie mij helpen! de stelling is 'alle radicale moslim fundamentalisten moeten Nederland uit gezet worden' en ik moet dus argumenten zowel voor als tegen deze stelling hebben want je weet niet wat je moet zijn in dit debat! wie weet een goed argument en wil mij helpe? pleazz reageer hier dan op :) thnx he :) kusssss :| |
denk tien minuten na->finito.
is dat nu zo lastig? |
voor:
ze zijn gevaarlijk.. dus weg ermee tegen: er is niets bewezen.. :\ maak zelf maar meer van.. |
voor:
- radicalisme kan leiden tot terrorisme - gevaar voor de samenleving - kleine groep radicalen verziekt het voor de grote groep gematigde moslims - vele jonge moslims zijn vatbaar voor de radicale ideeen, als deze jonge moslims deze ideeen overnemen wordt het helemaal een ramp tegen: - waarom wel de radicale MOSLIM eruit gooien en bijvoorbeeld de extreem rechtse neo-nazi's niet? - vele van die radicale moslims zijn Nederlanders, die kan je hun land niet uitzetten - als je ze het land uitzet ben je alle greep op die radicale kwijt - zet ze het land uit en je creert haat onder andere moslims, dit zorgt dus voor meer radicalisme |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |