![]() |
Ik wil een TIP!
Hey Allemaal!
Ik heb vorig jaar en dat jaar daar voor mee gedaan aan een talentenjacht.. met zingen. Er zijn 3 rondes, de eerste ronde was ik allebei de keren door maar de 2e ronde allebei de keren niet! en daar gaat het me om! Want de laatste ronde is een hele week optreden.. Dus ik wil graag een tip van jullie wel liedje ik moet doen! Ik heb een hoge harde stem. Het lijkt me leuk iets te doen zoals out on my own van michelle of show must go on van queen. Maar dan dus iets anders. Ik hoop op goede adviezen ;) All. |
jeff buckley - grace
|
Ignite - Pieter
Queen - Dont Stop Me Now |
Een hoge, harde stem?
Judas Priest - Painkiller. |
Hoog en hard? Ow, ik had niet gelezen. Doe dan maar iets van DragonForce.
|
5 minute grind - who needs guitars anyway
chain of strength - true till death Dan zijn alle uitgekauwde grappen ook weer gemaakt. Probeer eens wat Mars Volta? :confused: |
Citaat:
en eh mars volta idd misschien, televators ofzo? Air - All I need kun je een beetje hitsig dansen? Anders zoek je lekker zo'n electro remix van kylie uit(scissor sisters, 2 many dj's, chemical brothers) gewoon ff zoeken, kylie remixes ofzo.:) |
anouk - nobody's wife :confused:
Skunk anansie - Hope you feelin happy now? |
Citaat:
|
Kate bush - wuthering heights
|
Citaat:
|
Citaat:
ehm hoge harde stem... alanis morrisette ? |
Mmm.. de nummers moeten niet perse heel hard te zijn hoor :p
Maar alle ideetjes zijn welkom. |
hoog en hard...sinergy ofzo
|
Citaat:
|
Vanessa Carlton- Thousand Miles
of nightwish- over the hills and far away!! suc6!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zou ik eerder voor iets als 'Det Som En Gang Var' gaan, of de Aegisjalmur versie van Jeus' Tod. |
doe je toch gewoon do they know it's christmas time
je zit in de goede periode etc. of je gaat voor een willekeurig nummer van rhapsody. |
|
lol
|
Citaat:
|
mja gewoon, kutband
|
Gorerotted - Fuck you Arse with broken Glass
|
Heozow Gewoon kutband heb je dan wel is iets van ze gehoord dan? wat is er volgens jullie dan beter? Okeej iedereen heeft wel zen eigen id en smaak over muziek, maar je kan niet seggen dat het niet mooi is!X
|
Citaat:
|
okej je an het wel zeggen maar dat segt niet meteen dat het zo IS!!!
|
Citaat:
ZEGGEN |
wat is er dan wel Goede muziek??
|
Citaat:
|
Undacovah (L) kusssje
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Nightwish kut omdat er 15 jarige meisjes van 11 zijn die die band leuk vinden.
|
Citaat:
|
Wat een kutwijve-topic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar verder: H A P |
AG je kan toch lezen wat er staat!!! anders had je er ook niet op gereageerd!!!
|
Maar goe dik zal proberen normaal te typen voor jullie!
Wat ik probeer te zeggen i sdat je niet kan oordelen als je er maar een klein deel van kent!! |
Mss kun je ze overtuigen door niet alleen je 'hoge harde' kant te laten zien, maar ook een stukje heel intiem, ingetogen te zingen. Meestal doet dat wonderen, enkel hard schrikt vaak af.
Anouk - Together Alone, is daar een voorbeeld van maar het kan ook geheel ingetogen zijn. Oefen daar ook op. |
Het HAP-principe is niet geheel bekend geloof ik.
Voor degenen die het nog steeds niet snappen: IK zeg iets lomps ---> jij gaat over de zeik ---> ik lig dubbel van het lachen. Ik ben nu even serieus aan het denken voor een serieuze tip, als me iets te binnen schiet zal ik het natuurlijk posten. |
maar we zijn een beetje offtopic ik zal een nieuwe topic openen!!
|
Citaat:
|
Wat moeten we dan met dit topic?
|
Citaat:
|
weer terug gaan naar het officiele onderwerp!! mijn nieuwe topic is er!!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |