![]() |
Zullen we het forum een donkere kleur geven?
Van dat felle geel krijg ik hoofdpijn. :(
|
neem een aspirientje.
|
:cool: Zonnebril op zetten. :)
|
En volgende keer wat minder drinken. :nono:
|
maar ff serieus; er kwamen toch nieuwe forumkleuren?
|
(waarschijnlijk wel. hou januari maar even in de gaten)
|
Januari? :cool:
|
Citaat:
|
Hoezo, ben je gothic? :cool:
(En ik wil geen nieuwe kleuren. :() |
Zet je scherm op zwart wit.
|
Citaat:
Waarom, en welke kleur? |
Citaat:
Hoe het wordt zie je vanzelf. |
Citaat:
|
2 jaar geleden was daar ook al spraken van.... Dus niet te veel op een datum in de toekomst je vastpinnen :) Laat je gewoon verrassen!
|
Waarom altijd donker?Zijn we depressief of zo?Waarom niet lichter?
|
Citaat:
|
Ja so. Tis alleen maar handig voor mijn energie rekening kan weer een lamp uit.
:D |
Ik wil geen nieuwe kleuren :o
Als die nieuwe kleuren komen, zou dr dan misschien iets gemaakt kunnen worden dat je kan kiezen welke kleuren je wilt? De nieuwe, of het vertrouwde geel? |
Oei een andere kleur gaat wel heel erg wennen worden :eek: Ik ben er altidj wel een voorstander geweest van het idee dat er 2 of 3 mogelijkheden zijn (waarvan 1 het huidige natuurlijk) en dat je dan zelf kunt instellen welke kleurencombi je wilt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mogelijkheden tot verschillende stijlen, met iig deze erbij :o |
Doe AUB niet net zoals Fok! en GoT, want die zijn echt een stuk minder toegankelijk met de nieuwe lay-out. :(
|
Gots nieuwe layout is eindelijk fatsoenlijk.
|
Citaat:
Citaat:
|
er was toch een plan voor diverse "skins"?
|
Citaat:
|
het is de bedoeling dat het forum lichtgroen wordt met bovenaan een grote foto van Simon in roze tutu.
|
Citaat:
duusseh, donker gaarne |
Citaat:
|
Jullie kunnen mij mijn vertrouwde gele kleurtje niet ontnemen..
Ik hou hier van. Het forum is geen forum zonder geel dit kunnen jullie mij gewoon niet aandoen :( |
Ik zou niet graag een donkerder forum willen hebben. Zoals het nu is, lekker geel, brengt ook een bepaald soort sfeertje mee.
Een keuze lijst is mischien wel een aardig idee, omdat er mensen eventueel gaan klagen over de nieuwe layout/kleur. |
Kleuren mógen veranderen, maar niet gelijk een andere lay-out (d.w.z. ander lettertype, knoppen etc.) hè.
|
Citaat:
Andere kleuren kunnen instellen is wél leuk natuurlijk. (y) |
Citaat:
|
oranje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil geel houden :(... misschien krijgen we straks wel de optie dat we zelf de kleurtjes kunnen instellen.
|
Citaat:
Het hebben van meerdere templates is soms niet een optie doordat je herkenbaarheid er nogal onder lijdt als al je gebruikers een andere template kiezen. Dit is bijvoorbeeld ook de reden dat de oude GoT-template over een tijdje niet meer beschikbaar zal zijn voor niet-betalende leden. Bovendien zou een nieuwe template mooi integreren met de nieuwe scholieren.com zoals die buiten het forum bestaat. |
Ik vind wel dat als je iets verandert, dat het op een lijn moet zitten, nu heeft got het eidenlijk ook fatsoenlijk, dus frontpage en forum gelijk niet zoals ze eerst hadden, frontpage helemaal wit en forum blauw.
Beetje een contrast van elkaar. Maar jah ik ga er niet over. |
Citaat:
|
de kleuren worden dus zo, of niet k kan het ook mishebben ;)
|
Citaat:
|
van dat mooie lichtgevende rose met geel.. dat markeerstiftenkleurtje :cool: :cool:
|
Laat gewoon zo, waarom iets veranderen wat al goed genoeg is?
|
Geel met zwarte tekst is eht best voor je ogen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |