![]() |
heren... welke kant hangt/staat-ie op?
Om een theorie te testen :)
|
Ik heb geen penis en mag dus niet meedoen aan deze poll :)
Maar dat klopt natuurlijk niet :nono: |
Lol.. wat een topic. . http://www.crapforum.nl/images/smilies/schater.gif
http://images.fok.nl/s/worshippy.gif |
moet je geen rekening houden met mensen die rechtshandig zijn maar zichzelf aftrekken met hun linkerhand omdat dat lekkerder is... :p
|
wie zegt dat mijn theorie iets met aftrekken te maken heeft?
|
ik ben tweehandig
maar hijs wel mooi recht :D :p |
Zou je die theorie ook nog met ons willen delen:)?
|
rechtshandig en steekt fier naar voren :o
|
:rolleyes: :confused:
Ik ben rechtshandig. Mijn penis heeft een afwijking naar links helemaal kaarsrecht kan volgens mij niet :| :| |
Citaat:
Ohja, de theorie (niet door mijzelf bedacht overigens) is dat linkshandige jongens/mannen een naar rechts afwijkende penis hebben en andersom. |
Citaat:
http://www.astrosurf.com/lombry/Phys...trek-spock.jpg |
ik ben rechtshandig en dat ding staat mooi recht vooruit :p
maar waarvoor heb je dit nodig als ik vragen mag? |
ik ben onhandig...maar die optie stond er niet bij
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit heeft niks met seksualiteit te maken, of je theorie nou klopt of niet.
|
hmm, dat is waar. Ik ben er te veel aan gewend om hier te posten :P
Nouja, hij zal dan vanzelf verplaatst of gesloten worden :) |
Ik vind afwijking zo'n naar ondertoontje hebben... :bloos: .
|
Lullig, ik ben rechtshandig, linksbenig, en aangezien ik mezelf aangeleerd heb met links te schrijven is de fijne motoriek daarvan beter getrained.
Wat moet ik dan invullen? :D |
Citaat:
|
Het ligt eraan hie hij iedere dag weer opgefrommeld in een strakke onderbroek word opgeborgen. Mannen hebben een voorkeurshouding die zich in de loop der jaren ontwikkeld. Hele kleine jongetjes hebben nog geen links of rechtse voorkeur.
Daar gaat je theorie Saar. Want dit is dus mijn theorie: het ligt eraan hoe je hem draagt. |
Het was niet mijn theorie :)
Daarbij is het logischer dat mannen linksdragend zijn omdát ze een afwijking(kje) hebben, dan andersom. Vind ik. Het feit dat mijn oren op verschillende hoogtes staan komt niet doordat de pootjes van mijn bril scheef zijn gezet door de opticien. |
Je zou dit moeten testen met een poll onder een natuurvolk, dat altijd in zijn blootje loopt. (tegenwoordig hebben die ook internet.), dan heb je die verstorende factor van strakke kleding niet.
|
Ik heb geen penis en mag dus niet meedoen aan deze poll :(
|
Citaat:
|
*trekt broek los en bekijkt zijn jongeheer*
:o Rechtshandig ---> (vollekracht) rechtvooruit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben rechtshandig. Mijn penis heeft een afwijking naar links
|
sarah je hebt mijn theorie verkeerd begrepen (ja het ging hier dus om mijn theorie)
het gaat er niet om dat hij een afwijking heeft (kan ook) maar of iemand links of rechts dragend is.. dit hoeft niet gelijk een afwijking te betekenen sorry dat ik niet duidelijk was :p |
Citaat:
|
Ik ben rechtshandig. Mijn penis heeft een afwijking naar links
:p |
Rechts als Janmaat, maar linksdragender dan de SP
|
en sarah en hoe zit het eigenlijk met jouw tepels? s :rolleyes: taan die naar links of naar rechts? :rolleyes: ben je links of rechtshandig? :rolleyes:
|
oehh bertbart je doet je ava weer eer aan..
oja ik heb geen piemol dus ik mag niet stemmen. |
Citaat:
|
Ik ben onhandig en de keuze links over de schouder dragend vanwege de lengte staat er niet bij. Dus ik heb niets ingevuld...
|
Ik ben linkshandig, en hij is een klein tikkie naar links.
Dus ik heb gestemd op links/ links. Grappig om te zien dat er tot nu toe nog geen enkele linkshandige kaarsrechte is. Dus dames die een rechte willen, moeten eerst vragen of je links of rechts handig bent. Links? Nou, laat maar zitten dan want dan heb je geen rechte, whahaha. Erg leuke topic! |
Wat een samenhorigheid, de linksdragenden. Trouwens, mensen, als je een poos probeert geforceerd rechts te dragen, lijkt het er niet op dat het iets van compenseert ofzo. :D Linkshandigen zijn ook linksdragend, dus misschien zijn ze wel van nature "linksgroeiend" of hebben broeken een afwijking. Ik draag niet vaak strakke broeken.
|
ik ben zowel links als rechtshandig. (vanaf den beginne linkshandig, door school rechts getraind, maar daardoor links en rechthandig georienteerd). rechts doet bij mij het werk.
hij staat kaarsrecht. |
wat is een ambidexter :bloos: ?
|
Citaat:
|
heren... welke kant hangt/staat-ie op?
Ik ben rechtshandig. Mijn penis heeft een afwijking naar links. :confused: Ik dacht dat het ging of je rechts- of linksdragend bent. :o |
Rechtshandig, vooruit.
Zijn er ook mensen dan die een lul hebben, die 90 graden naar rechts staat :P :D |
Citaat:
|
de meeste mensen zijn rechtshandig, en de meeste mannen zijn linksdragend. dus de grootste groep mannen heeft die twee eigenschappen ja
|
Ik heb geen penis en mag dus niet mee doen aan deze poll
|
Rechtshandig-naar links.
|
De gemiddelde reactie alhier is zo mogelijk nog lachwekkender dan de openingspost.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |