![]() |
Dynamo Open Air 2005
De achttiende editie van Dynamo Open Air zal plaatsvinden op
zaterdag 7 mei 2005 in het Twentse Hellendoorn De eerste twee bands voor DOA 2005 staan inmiddels vast: GOREFEST, dat zín eerste officiële reünieshow zal spelen en JON OLIVAíS PAIN, inderdaad; de nieuwe band van de legendarische Savatage-zanger. |
Citaat:
heb van allebei nog niets gehoord, dus als de rest van de line-up goed/nieuw voor mij wordt, ga ik zeker even kijken (y) |
Huh, DOA én Fields of Rock? Hmmm, Van FoR weet ik alleen dat Rammstein er is.
Ik ga naar degene waar Dragonland speelt :P |
Gorefest is wel cool
|
Gorefest (y)
Pain zie ik 6 Januari live, kan ik meteen mijn mening daarover vormen. Savatage is cool iig |
Gorefest (Y)
|
Gorefest.... nooit echt veel aan gevonden.
|
hoeveel daagjes gaat dat festival duren?? als t weer meerdaags is vind k t denk k wel leuk om te gaan, ook al dig ik de muziek totaal niet
|
Als die boeren dat festival nou weer eens laten doorgaan in Eindhoven, net als de goeie ouwe tijd. Maar Gorefest is al een mooi begin. Ff verder kijken of de reis naar het noorden voor de rest nog de moeite waard is.
|
Citaat:
|
Gorefest is vet.
Zag een van hun laatste concerten voor de break up, in 1998 (ook al in hellendoorn) Vond het toen supervet. Ben benieuwd hoe ze inmiddels zijn. Leuk dat ze op dynamo staan. Met meneer Oliva's pain kan ik bitter weinig. Ook leuk dat het in Hellendoorn is, kan ik fietsend naartoe. |
Citaat:
|
Gorefest is (of was) cool!
Verder zal Dynamo wel net zo'n kut programmering hebben als de afgelopen jaren. Echt jammer hoe dat festival helemaal kapot is gemaakt. |
Savatage is kut, Gorefest ken ik niet. Ik wacht af.
|
Voor mij geen Dymano sinds '99.
|
Citaat:
Ach, Alle slipkleuters gaan erheen. dus ik ga zoiezo al niet kijken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaan we Power Metal krijgen dan? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu nog hopen dat de rest van de line up wat wordt, Jon Oliva's Pain is in ieder geval wel de moeite waard. (y)
|
Jon Oliva's pain is wel interessant ja, alhoewel ik er nog niks van gehoord heb. Waarschijnlijk toch afwezig, teveel op de planning en dynamo moet in fucking eindhoven.
|
Iron Maiden speelt op Bospop.
En aangezien Dynamo op hetzelfde terrein, en toevallig óók nog in hetzelfde weekend wordt gehouden is dat dus weer even mooi geldklopperij van Mojo. |
Citaat:
7 mei en Hellendoorn is toch wat anders dan 3 juli en Weert ? :s |
Ik ga mooi kijken wat er in Deutschland en Oostblok gaat gebeuren qua festivals. Bang your Head heeft iig een interessante line-up...
...Dynamo....nee, daar zit ik echt niet op te wachten. |
Dynamo is al 5 jaar dood
|
ze moeten toch met iets ergs interessant komen wil ik komen dit jaar
|
Citaat:
|
eerst ff kijken of er nog iets leukers komt
|
Update uit de nieuwsbrief van Mojo:
Anthrax Gorefest Obituary Jon Oliva's Pain Masterplan Mercenary |
kan er nog niet echt opgewonden van raken :|
|
Citaat:
ik hoorde dat Anouschka & Titt'n ook op kwam treden... |
Citaat:
|
Obituary (y)
|
Waarom hebben ze altijd lelijke websites?
Geschreven in Times New Roman... |
testament
anthrax met oude bezetting wat kost het eigenlijk? |
Niet echt he.
|
Citaat:
|
ja het zal wel
testament zal dit jaar ook wel weer in dessel staan,. of staan ze dat al |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |