![]() |
Waarom??
Waarom wordt ik altijd verliefd op mensen met wie het nooit wat kan worden.... :( :s (n) ZUCHT.........
(sorry...niet zo een interessant topic, maar ik moest het ff kwijt) |
Omdat Brad al met Jennifer heeft.
|
hehe gekkie , heb da ook :)
|
ach, als ik verliefd wordt op iemand, denk ik eerst ook altijd dat het toch niks wordt, maar het kan best toch wat worden hoorr..
|
Omdat onbereikbare mensen het interessantst lijken ;)
|
onbereikbare mensen zij het meest mysterieus, hebben iets wat jij nog niet ontdekt hebt.. daarom zijn ze zo fucking aantrekkelijk
|
Maak je je er niet druk om zou ik zeggen.
|
omdat je ervoor moet gaan zorgen dat het wel wat met hun kan worden!(y)
Als ik iets in mn hoofd heb, is het er vaak niet uit voordat het verwezenlijkt is... |
Bedoel je dit gewoon als mededeling?
Zoja, dan mag dat in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1041988 Wil je toch graag advies of erover praten, geef dan een beetje aan welke kant je op wilt en vertel er iets meer over. :) |
Ja, daar heb ik dus ook een tijdje last van gehad. Ik werd verliefd op jongens die gewoon heel naar waren eigenlijk, gemeen. Of die dingen voor me achterhielden die best wel heel erg waren. Of die veel ouder waren dan mij. Nu hou ik me een beetje op afstand tot ik beter weet wat ik van iemand moet denken en gaat het een stuk beter. :)
|
ik heb hetzelfde probleem, nou ja, hij is niet helemaal onbereikbaar, maar de kans dat t iets wordt is niet zo heel groot. ik kan er niks tegen doen en het blijft mij en mn leven beinvloeden.
|
gekkie:D, Dark Shine
Maar vallen jullie dan op bezette jongens, of extreem veel oudere jongens? Of gewoon jongens die jullie niet zien zitten? |
goh, wie heeft dat niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I am only trying to help these girls :) :)
Zou bijna zeggen: val gewoon op een jongen die jou wel ziet zitten. Maar zo makkelijk is het natuurlijk niet... |
Citaat:
|
onbereikbare mensen....daar houd ik niet van, koop dan gewoon een telefoon.
|
Citaat:
Tsja.... weetje, niemand is onbereikbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wordt juist verliefd op meisjes die ik juist wel kan bereiken... anders heb ik toch alleen maar liefdesverdriet enz..
gewoon de makkelijkste weg pakken :) |
hoezo.... Cameron Diaz is toch wel bereikbaar...
|
Citaat:
joa zeker.... in dromenland... of je moet justin timberlakes lichaam jatten.. |
slot?
|
Citaat:
|
Citaat:
met de lengte van je ... zou t mischien lukken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan toch die vonk: MOOI! Zo zie je dat looks, en kleren en of je alto of kak of wat dan ook bent, helemaal niet zo veel uitmaakt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sluit dit topic, omdat het een mededeling is en het niet zoveel discussiewaarde heeft op deze manier. Zie verder m'n andere post in dit topic. :) Mocht je toch nog meer met dit topic willen, stuur me dan even een berichtje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |