![]() |
Bospop 2005
In mijn woonplaats Weert wordt elk jaar het altijd zeer roemruchte *te veel bier* gezellige bospop gehouden.. ter ere van het 25 jarig bestaan komt
Iron Maiden op Bospop als afsluiter.. *Hulde* :cool: (y) can't wait :p |
ik las het inderdaad op de site
en aangezien het maar 30 minuten fietsen is en Iron maiden nog steeds geniaal ben ik weer aanwezig als ik enigsinds ergens geld kan vinden |
Heb daar ooit achter zo'n dranktent gestaan.. was wel relaxt sfeertje.. Maar zou er niet als uh, bezoeker ofzo echt heengaan.
|
IRON MAIDEN!
vet(y) |
Kom op mensen, Maiden! Dit topic hoort hoger te staan (Y)
En Dream Theater op arrow, mijn festivalseizoen kan niet meer kapot :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok... wat komt er voor de rest?
|
Vorig jaar stond Wilco er. Fantastisch optreden, maar blijkbaar wist niemand ervan. Ik heb er achteraf ook niets over gelezen of zo.. :confused:
|
Citaat:
|
Heb vanmiddag mijn zondagkaartje gehaald. Maiden en Y&T zijn natuurlijk reden genoeg om te gaan!
En arrow ga ik natuurlijk ook heen. Dream Theater is te cool (Y) En Meat Loaf komt :P |
Maiden zie ik wel op Graspop.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag laatst iemand airdrummen. Dat was nog suffer dan airgitaren.
|
Citaat:
|
daar ga ik naar toe :D .. vorug jaar was echt geweldig
|
Haha, Joe Cocker, Cannery Row en Vido op zaterdag. Mjah, ik ga toch alleen maar de zondag... :)
|
Citaat:
|
Ben erg benieuwd naar de rest van het programma, maar Maiden maakt iig die ene dag al de moeite waard :cool: (y)
|
Citaat:
|
Laatste nieuwtje
Mastodon in mijn achter tuin... :cool: |
Ga ik heen. (y)
|
Citaat:
|
overkill en maiden op zondag, aanwezig
|
My Dying Bride. :) En Mastodon.
Wel beetje jammer dat ik de rest dan weer allemaal totaal niet hoef te zien of te horen. Effe afwachten of het het geld waard gaat zijn. |
Iemand nog een kaartje kopen? Zie V&A :)
Ik ga in ieder geval wél... |
ik ben aanwezig (y)
|
En we gaan onderweg, vette shit wordt het (Y)
Maiden was vorige week al fantastisch, kan nu alleen maar beter, met een 100% fitte Bruce :P |
Het was leuk, Maiden was minder gaaf dan vorige week, het podium was echt te klein en de rest van de bands viel me een beetje tegen, maar ik heb het wel naar m'n zin gehad.
Om 5 uur was barman Theo al strontbezopen hoorde ik toen we bij de bus aankwamen en we hebben hem dan ook niet meer teruggevonden en zijn zonder Theo maar mét dikke Dennis terug naar huis vertrokken. |
ik was afwezig, hoe was overkill?
|
Citaat:
|
Ik hoorde dat Maiden weer maar anderhalf uur heeft gespeeld?
Lame (n) |
Citaat:
In ieder geval baalde ik er goed van. |
Overkill was erg gaaf lekker energiek enzo
maar die bobby bleef maar beweren dat we in brabant zaten. |
Citaat:
|
Mastodon :cool:
Voor de rest zuipen,ook leuk ;) |
Ja bospop, een geslaagde dag alleen net iets te warm. Het was nauwlijks uit te houden in die tent.
In Extremo, laatste 2 nummer gezien en klonk erg goed. Masterplan, SAAI Mastodon, was aan te horen. My Dying Bride, geniaal. Overkill, erg goed. Porcupine Tree, erg chill concert met goede sfeer. IM, Tja geniaal, geweldig, lame dat ze 30 min eerder stopten. 'S nachts doorgetrokken in de bosuil (Y), hele avond in de gang gelegen daar (H). Eerste trein terug naar arnhem, lekker trui lekker brak. Ohja en gezopen natuurlijk. |
Ik was om 12 uur 's middags al goed aangeschoten. In Extremo was trouwens best wel lachen, al die kutinstrumenten de hele tijd :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |