![]() |
[BM] Wolversveen / Proctor split cd uit!
Nu verkrijgbaar via Krijs Records
Zwarte Fusie split | Proctor & Wolversveen http://www.wolversveen.uwkerk.nl/plaatjes/fusie.gif Proctor Ende Angstslaaf mp3 De Zondebok Mensenhaat Mijn Broeders Hoeder De Klank van Onheil Met Godenmoed en Vlammend Zwaard Wolversveen De Synaps Splijter Razernij mp3 Het Derde Oog Mijn Ziel is van Vlees Hordes van de Onderwereld Proctor & Wolversveen Zwarte Furie 13 smerige Nederlandse Black Metal tracks Meer info op www.krijsrecords.tk of www.wolversveen.uwkerk.nl Alle BMers: luisteren die hap! Oldschool Black Metal uit het oosten des lands. |
oh mijn god, Angstslaaf-Proctor even aangezet, wat een kutherrie zeg..... of m'n geluidskaart is eindelijk kaduuk, dat kan ook :p .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een klotekut-trend-artwork
|
Wolversveen bestaat toch uit leden van CHD? Nummer van hen is best ok, maar dat proctor is echt pure herrie.
|
Ik krijg bij dat Proctornummer juist echt zo'n simpel-maar-uiterst-doeltreffend/Ildjarn gevoel. Luister em ook is langer dan het intro.
|
Citaat:
Wolversveen vond ik dan wel weer fijn (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga het aanschaffen (Y)
|
Citaat:
|
Jezus, stelletje fucking homo's als je al gaat zeiken over de coverart! What's next? Zeuren omdat het haar van de drummer te kort is?
|
Citaat:
Als het zo'n traditioneel gedoetje was had men wel gezeken over de clichématigheid van de coverart. Niet dat ik daar geen handje van heb als het lelijk is ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
echt bm covers worden met mspaint gemaakt
|
en daarna 7 keer door het kopieerapparaat gehaald :s
Proctor word het niet, Wolversveen blijft redelijk te vreten. |
Citaat:
:D :D :D raap me op |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En het tiepmasjien. |
Citaat:
Wat de cover betreft, ik vind hem WEL gaaf. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
R&B hier. |
Polka.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben zelf ook nog op zoek naar dat ding trouwens, zodra ik 'm zie voor een goede prijs koop ik 'm. |
Citaat:
|
Wie is degene achter dat 'Krijs Records' en de mensen achter die twee bands eigenlijk? Ik ben benieuwd.
|
Citaat:
|
Dat geschreeuw, hoort dat zo?
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
Doel je op mijn aversie tegen Burzum in eerdere luistertopics...? Ik vind Jesus' Tod gewoon een kutlied. Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
Eresh'kigål ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |