![]() |
ongewenste Zwangerschap
heb je hier ervaring mee en hoe beviel dat en wat deed je daarmee?
|
Nee.
|
Nee
Dobomobo zegt hoe beviel dat? Gefeliciteerd, nóg dubbelzinniger kan niet! |
Nope, gelukkig niet!
|
Het beviel wel. Zeker voor herhaling vatbaar, maar eerst nog even doorsparen :)
|
Aangezien ik een man ben heb ik er nog geen "last" van gehad. En mijn vriendinnen ook niet.
|
nee
|
Nee, gelukkig niet.
|
Citaat:
|
Nee
|
Citaat:
|
nee.
|
nee, gelukkig niet :s lijkt me best wel eng...
|
Nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
Nee
|
Nee
Al zou het niet ongewenst zijn |
hoe bevalt een ongewenste zwangerschap, denk je? :rolleyes:
Vraag dan of iemand ongepland zwanger is geraakt. |
Nee, gelukkig niet.
|
Neen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Ik ben nooit ongepland zwanger geraakt. Maar mocht het gebeuren, dan is het gewenst en zal het alle liefde van de wereld krijgen. :)
|
Citaat:
|
Ik heb ja gestemd (en had het ook gepost, maar later weer verwijdert :o )
Zin om het hier toe te lichten heb ik niet, vandaar. |
Ik heb maar ja ingevult, ik ben toch maar van plan om morgen een zwangerschapstest gaan halen,
dus het is eigenlijk een ja/nee :(, weet-nog-nie situatie |
Citaat:
|
Nee... ikzelf niet, mn zus wel.. Niet gehouden..
En wat is nou de vraag hoe beviel het?? Nou de sex beviel wel alleen de zwangerschap niet zo?? |
Citaat:
|
ik was zwanger op mn 15e maar ik kreeg een miskraam.
ik was er kapot van maar het is beter zow denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
ikzelf ben nog nooit ongepland zwanger geweest.. we zijn nu wel gestopt met de pil dus hoop dat ik dat wel snel zal zijn :) maar dat is dus gepland ;) |
Citaat:
|
Nee, mijn zus wel.
Die is nu een alleenstaande moeder met een schat van een kindje. |
Citaat:
|
Citaat:
komt vast goed ;) |
nee niet meegemaakt,
maar als gebeurt ondanks pilgebruik ja dan is het zo en toch gewenst bij mij ;) kan niet over me hart verkrijgen om dat kindje dan 'dood' te maken, is toch voor helft van mij ;) en later krijg je misschien spijt |
nee, ben zelf een jonge maar mijn ex wel, niet van mij hoor, maar die is er bijna aan onderdoor gegaan. Maar daar gaat het nu ook boven verwachting goed mee.
|
Nee, en als het zou gebeuren verplicht ik haar het weg te laten halen. Met mijn medicatie is het namelijk verboden kinderen te krijgen, het zou mismaakt geboren worden.
|
[QUOTE]Ik heb maar ja ingevult, ik ben toch maar van plan om morgen een zwangerschapstest gaan halen,
dus het is eigenlijk een ja/nee , weet-nog-nie situatie[QUOTE] hmmzz.. k heb nu t zelfde :( |
nee, maar ik weet niet of ik het weg zou halen mocht ik zwanger raken
nu wel (weghalen), maar mocht het gebeuren na mijn 18e zou ik het niet weg laten halen denk ik. |
nee, maar mocht het gebeuren dan zou ik het weg laten halen.
|
gelukkig niet..
|
Nee.
|
nee, gelukkig niet. ik heb nog totaal geen tijd voor kinderen en weet ook niet of ik ze in de toekomst zou willen met oog op het probleem van overbevolking de komende jaren ,ik zou ze geen mooie toekomst kunnen geven in het hedendaagse politieke klimaat, vrees ik :( .
|
Citaat:
|
nah, nog niet gehad. En als ik zwanger raak dan is het idd ongewenst ja.
Ik denk niet dat ik ooit kinderen zal nemen. Kweet niet, persoonlijk vind ik de meeste kinderen een stelletje mormels. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |