![]() |
Wat voor ziektes heb jij?
Ik heb astma.
|
Luiheid. :)
|
Dk >> l&g :)
|
psoriases :(
|
ik heb geen ziektes :P schoolziek misschien, als dat bestaat...
|
Citaat:
|
astma maar ben dr goed overheen nu denk
alleen nog overgevoelig voor bepaalde dingen |
weet niet of dat een ziekte is.. Heb hyperventilatie..
En momenteel keelontsteking en laringitis maar dat gaat gauw weer over :) |
Ik ben geestelijk alleen niet helemaal lekker:p
Maar verder heb ik alleen last van allergie. En ja, beide chronisch. |
Citaat:
(allergie -> cara, gras, huisstofmijt, berkenbomen, pollen, katten, honden, konijnen e.d.) |
ADHD, en allergisch voor amoxiciline (zit in bepaalde anti-biotica)
|
Inspanningsastma
Allergie --> Hooikoorts en katten Verder overgevoelig voor iets teveel suiker ergens is, waardoor ik snel moe ben enzo |
Nu? Een zware verkoudheid.
Maar ik heb geen echte ziekte. Beetje behoorlijk zwakke longen, dus daar zou nog een ziekte uit kunnen groeien. |
Niet veel bijzonders gelukkig, alleen allergisch voor stof, huismijt, zo'n beetje alle beesten die er zijn, praktisch alle bomen, pollen, grassen. Een uitgebreide vorm van hooikoorts. ;)
Tevens een zwakke maag, zit in de familie. En das toch een stuk minder handig, koffie, alcohol en vette hap is eigenlijk niet aan te raden. Hoewel ik gelukkig van alcohol het minst last heb. :D |
psychisch niet helemaal okay :|
|
Ik had cara/astma, ben er gelukkig overheengegroeid
|
(inspannings) astma
heupdysplasie |
reuma :)
|
inspanningsastma
en op het moment een opkomend buikgriepje volgens mij :| |
Chronische pijn, me en een paar allergieën (huisstofmijt, pollen, dieren met haren en veren, etc).
|
Lactose intolerantie
|
astmatische bronchitis en hooikoorts (en bij dat laatste horen natuurlijk de nodige allergieën, zoals huisdieren, graspollen, bomen, huisstofmijt, etc.)
Edit: Verkeerde term gebruikt :o |
Astmatische bronchitis, op het moment niet zoveel last van.
En op dit moment verkouden... |
Aorta stenose en verder nog dingen met mn hart, als je dat een ziekte kan noemen.
|
Citaat:
|
Astma, maar niet in zo'n mate dat ik er last van krijg door in een rokerige kroeg te staan. En migraineaanvallen.
|
voor zover ik weet, heb ik niets
|
Citaat:
|
Retropatellaire chondropathie
(=pijn aan knieschijven) |
Citaat:
|
Zonne-allergie
Muggen-allergie Kans op compartimentssyndroom (afknelling bloedvaten in benen bij sport) |
Allergie voor huisstofmijt en hooikoorts
|
ME/CVS, iets aan mn knieen waarvan ik de naam niet meer weet, en een huidziekte waarvan ik de naam niet meer weet.
(Ik klink weer lekker geinteresseerd in mezelf ;)) |
Citaat:
Das toch niet om te lachen... :| Ik heb astma. Vet origineel. |
Citaat:
|
ik heb geen ziektes...
wel afwijkingen ;) te weten: - heeeele slechte ogen - orthostatische hypotensie - lordose |
allergieen voor: metaal, nikkel, huisstofmijt, bomen, rook vd rookmachine...
en tja ik beschouw t nietecht als ziekte mja heb t hypermobiliteitssyndroom. |
Ik heb hooikoorts en wat andere kleine allergiën.
|
ik heb een allergie aan alle chinees-japans-thais-indisch eten enzo,bepaalde kruiden,is dodelyk alsk et nog eens eet,kga et niet testen :|
en lichte hooikoorts en ook nog iets van vroeger dat heel mn benen eczeem hadden,tzit in mn bloed maar tis nog niet teruggekeerd(hoezeee) |
Inspanningsastma;
Hooikoorts; Allergie voor huisstofmijt; En ik ben psychisch niet helemaal honderd ;) (Dysthyme Stemmingsstoornis) |
ik heb een autistische stoornis (tenminste dat is vastgesteld maar daar ben ik het niet mee eens)
|
Citaat:
|
Astma
Hooikoorts Hypoglycemie Voor zover dat ziektes zijn, ik voel me nou niet bepaald ziek namelijk :) |
luiheid
|
bijna vergeten:
last van allergieen en heb nystagmus (of het echt een ziekte is weet ik niet, volgens mij meer een aandoening) |
rsi?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allergie; cavia's :( katten, honden, berk en pollen
en volgens mijn bmi ernstig overgewicht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |