![]() |
Verliefd op het zijn
Je stond opeens zo voor me
Als een vergeten deja-vu Dansend op akkoorden Die leven in het nu... Mijn ogen dwalen af Op zoek naar mijn gedachten Verloren in de strijd Van het eeuwige verzachten Het leven van de liefde Gaat niet over jou Maar gaat over het zijn Geloof me echter schat, Voor jou zal dat hetzelfde zijn De kriebel in het hart Zo dromend in het niets Het leven is zo simpel Een kleine kus, geniet... Een betoverende stilte Overvalt me nu opeens Mijn liefde kent geen grenzen Maar is gevangen voor een tijd Ik ben verliefd op die vakantie En geniet van het hier zijn Ik ben dronken van geluk En nog niet bang voor een kater, of de pijn... Ik ben verliefd op het zijn... --------------- Oeh oeh.....dames en heeren... Liefde is een projectie Maar wel een goede film.....of nie dan!;) Wat vinden jullie ervan!? Dank u! Tataa! ------- |
Ik vind je gedicht aan de ene kant goed en ook de inhoud is in ieder geval niet zo cliché als de meeste gedichten over de liefde.
Af en toe echter struikel ik een beetje over je woorden en bepaalde stukken zijn niet echt speciaal verwoord, zoals bijvoorbeeld Die kriebel in je buik en ook Een kleine kus, geniet... Dit maakt het voor mij toch wel weer een heel gewoon liefdesgedicht, wat lief en speciaal voor je geliefde is, maar wat me verder niet echt beweegt. Ik denk dat je bedoeling van het gedicht (als die bedoeling tenminste is zoals de titel beschrijft) beter uitgewerkt zou kunnen worden, zodat het toch iets meer naar voren komt. En ik zou die ... niet zo vaak gebruiken, want dat lijkt me niet echt nodig. |
Beweegt het je niet?? :eek:
Verdomme!Hoe krijg ik je wel het bed in?!?!?!?!? :( |
;)
|
Cynisme...mmm :D
Bedankt voor je commentaar trouwens...goed! Tataa! |
Ik vind 'm erg goed verwoord.
En dan vooral de laatste strofe vind ik erg sterk: Citaat:
Hieruit blijkt écht hoe gelukkig je bent. :) Het eerste deel is misschien wat 'liefjes', maar het einde is erg okay. |
Je stond opeens zo voor me
Als een vergeten deja-vu Dansend op akkoorden Die leven in het nu... Dat vind ik heel mooi! De rest ook wel op zich, maar iets minder. Er komt in ieder geval een fijn verliefd-op-het-zijn gevoel uit naar voren :) Ook ik struikel af en toe een beetje bij het lezen, en verder gaat het voor mijn gevoel een klein beetje van de hak op de tak af en toe. Maar toch wel mooi :) |
Oeh valie,
ik word bijna een beetje verliefd op je zijn :P koesje |
Wat ik allemaal wel niet bij je los maak he
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |