![]() |
The O.C. - SPOILERS topic
Okay, een spoiler topic over The O.C. :)
Even duidelijk zijn. Alle afleveringen die al in Amerika op TV zijn geweest mogen hier gewoon openlijk besproken worden zonder spoiler tags. (Dat is dus op het moment t/m S2E5). Alle andere spoilers over toekomstige afleveringen in Amerika moeten wel onder een spoiler tag, omdat sommige mensen nog niet willen weten hoe het verder gaat. Comprendre? Voorbeeld: Over ep 4: Cute, Alex die Seth kust :o Over toekomstige eps:
Spoiler
|
Linsay is de halfzus van Kirsten :D
|
Alex en Seth zijn zo leuk samen!! <3
Ik vind DJ alleen niks.. |
kvind dit topic niets !!!!!
weg met het spoiler topic.. slotje AUB |
Ik denk niet dat dit mag... Er is al een OC topic, dit kan er best in, maar met spoiler-tags...
|
Citaat:
Destijds hadden we ook een Buffy spoiler topic (over seizoen 7) en dat mocht ook :o |
gruwelijk dat die Dj die Alex misbruikt :eek:
|
Citaat:
|
Summer raakt zwanger van Caleb, over paar maanden.
|
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha, ik dacht echt toen ik dat las: "WTF!!!" maar was dus maar grapje. :o
Vanavond wordt er een nieuwe ep uitgezonden. \o/ Morgen dus kijken. :cool: |
Citaat:
dj die alex misbruikt, volgens mj verwar je iemand anders seth and alex vind k veel leuker samen, vooal die smack op het laatst bij the SNO.C aflevering |
Een apart topic voor spoilers lijkt me niet zo nodig eigenlijk. Het The OC topic is gewoon een algemeen topic, waar alles in hoort. Anders krijg je straks ook van zulke topics voor andere series waarvan afleveringen wel al in de VS uitgezonden worden en nog niet hier, en dat wordt wel erg onoverzichtelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |