![]() |
( voor meisjes) Hoe reageer je op een teleurstellende lengte?
Als een jongen, aan je vraagt of hij een kleine piemel heeft, moet je dan de waarheid zeggen?
Ik weet niet in hoeverre je er iemand mee kunt kwetsen, en inh overre het opbouwende kritiek kan zijn. Het is nl niet zo alsof ze er iets ana kunnen doen. maar wat als ze er maar over door blijven gaan, bijna tot zeuren toe. Gewoon de waarheid zeggen dat de lul tegenvalt, of ontwijken? |
gewoon de waarheid zeggen
|
heb ik een kleine piemol optima?
|
Ik zou gewoon eerlijk zeggen hoe ik 'm vind in verhouding tot wat ik bij andere jongens heb gezien, en verder dat het me niet boeit dat ie kleiner is enzo.
|
Ik zal heus wel zeggen of ik hem klein vind of niet, maar voor mij maakt de lengte eigenlijk weinig uit dus van tegenvallen zal waarschijnlijk geen sprake zijn.
|
ik zou m'n bek houden. Totdat ik een andere reden vind om hem te dumpen.
|
Als hij er zelf om vraagt doe ik geen moeite er omheen te draaien, ik neem aan dat hij het juist vraagt om een direct antwoord?
Zo niet had hij het niet moeten vragen :p Opbouwende kritiek is altijd goed, alleen als hij er over door blijft 'zeiken' zie ik niet waarom je daar dan nog mee door moet gaan. Je hebt al antwoord gegeven, dat is geen 3, 4, 5 keer meer nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou heel hard beginnen te lachen, waarschijnlijk.
|
Mja ik weet niet vind de lengte niet echt belangrijk het is gewoon het gevoel wat je krijgt dat belangrijk is :)
Maar anders zou ik wel de waarheid zeggen hoor...maar don't be 2 hard on the boy :D xxx |
ja, duh, natuurlijk de waarheid zeggen.. kbedoel, als je zegt , wow, dit heb ik nou àltijd gewild! dan komt dat ook een beetje vreemd over... zoiezo als je al zo intiem met iemand bent dat je dat moet gaan vertellen, wil je toch al eerlijk tegen elkaar zijn, hoe dan ook? en ja, wat dan nog als het tegenvalt... jammer, helaas, niks aan te doen... dan fijn samen naar de sexshop voor speeltjes toch? waarom zou je er niet eerlijk over zijn? zodat je hem niet kwetst? vind ik een beetje laf... je moet je eigen mening kunnen uiten, en dat wil verder niks zeggen over de persoon in kwestie.. de een vind dit en de ander vind dat...
|
Gewoon eerlijk zijn en dus zeggen dat zijn lul tegenvalt! Als je zegt dat je zijn lul helemaal niet klein vindt terwijl je dat wel vindt (en hij ook duidelijk aan de kleine kant is) probeer je hem niet te kwetsen, maar hij zal ook wel doorhebben dat je niet de waarheid zit te vertellen. En dan kwets je hem nog!
En ontwijken is eigenlijk ook gewoon een manier van instemmen met het feit dat je zijn lul klein vindt, dus dan kun je het echt beter eerlijk zeggen. |
gewoon eerlijk zeggen.
al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel |
Citaat:
|
Nee, ik zou het niet zeggen. De lengte ligt bij mannen toch altijd gevoelig. ;) En als het mij niet uitmaakt, waarom hem ermee kwetsen?
|
Citaat:
En volgens mij is dat iets waar jongens zich veel te druk om maken, die paar centimeter meer of minder. Het gaat erom wat je ermee doet en als dat voldoet denk ik niet dat er een meisje is dat daarover gaat zeiken, tenzij het echt stukken meer dan die paar centimer is. |
Meisje toch :nono: :p
De piemel is voor de jongen het belangrijkste wat hij heeft! dus als je die af gaat kraken, word hij wel heel onzeker :P ;) |
als het me zou belemmeren in mijn genieten van de seks zou ik er wat van zeggen op een manier waar hij zich niet te kut van zou gaan voelen. (zo zouk t dan proberen he:p)
maar als ik er geen problemen mee heb, behalve dan t aanzicht (A), dan zou ik er niks van zeggen.:) |
Citaat:
|
Citaat:
Is echt te erg om iemand te uitlachen om een kleine lul zo'n jongen is echt getraumatiseert durft nooit meer uit de kleren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als-ie klein is kan hij dat zelf ook wel zien lijkt me, daar hoef ik 'm dan niet op te wijzen. Als hij er naar vraagt geef ik wel eerlijk antwoord natuurlijk, maar dan vraagt-ie er zelf om.
|
Een pik is nooit te klein of te groot, de vagina is gewoon te krap of te wijdt :o
|
Ik zou er niet over gaan liegen, hoogstens de waarheid wat verzachten. Ik wil niemands zieltje vertrappen :P
|
Gewoon altijd zeggen: OH MY GOD IT'S SO BIG! :eek: :eek:
|
Waar ik van heb mogen genieten heeft zeker geen teleurstellende lengte. Maar wat ik gedaan zou hebben als hij wel een bescheiden maatje gehad zou hebben?
Als het wel gewoon lekker is met hem zeg ik echt niet dat hij maar een kleintje heeft. Dan is-ie namelijk gewoon lekker, toch? En dat is belangrijker dan de kwalificatie groot of klein. |
You're too big to fit in here
too big to fit in here too big to fit in here What a lovely ride Your penis is a thrill Your penis is a Cadillac A giant Coupe de Ville Your penis packs a wallop Your penis brings a load And when it makes a delivery It needs its own zip code Nine - double zero - penis Repeat Chorus Your penis is so strong Your penis is so smooth Your penis has got a rhythm Your penis makes me groove Your penis is a dream The biggest one I've seen It's oozy and it's green (spoken) Ewww (spoken) Sorry Repeat Chorus Repeat Chorus Your penis is so big Your penis is so thick Your penis is so pretty You've got a handsome dick Your penis is so hard Your penis is so large My body is a movie And your penis is the star "Staring your penis" maar idd.. als een meisje een dikke reet heeft moet je t ook eens proberen om daar eerlijk iets over te zeggen.. :rolleyes: |
Citaat:
Het beste lijkt me gewoon om zo'n vraag te ontwijken. Dit is gewoon een stomme vraag. Ik haat het ook als mijn vriendin me vraagt of ze goed staat met een bepaald kleedje. "vinde gij mijn gat niet te dik in deze rok..." dat principe. Daar mag je nooit ja op antwoorden, maar ook niet neen, want ze weet goed genoeg dat je dan liegt. |
in zo'n geval zeg je 'die andere rok stond je beter'
dan ben je eerlijk zonder haar te beledigen :) in het geval van een penis gaat dat niet echt op, omdat de meeste mannen maar één penis hebben. |
Citaat:
En eigenlijk heb je gelijk: dit is niet helemaal hetzelfde. Maar jij hebt wel eens vaker gelijk. Maar ik heb dan ook geen ervaring met dit probleem. Dat van die kont en rokken is al wel eens gebeurd. Jij? :) |
Citaat:
ahum, ik denk nu aan een aflevering van Sex and the City... Iets met Samantha die bij een relatie-therapeut zit, en dan toch maar bekend: "I cann't feel a thing!! Youre penis is too small!!!!" Maar dat terzijde.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon de waarheid zeggen. Overigens vind ik het nogal nutteloos om de lengte van je vriend's penis te bespreken. Of hij moet echt bangmakend groot zijn ofzo :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ok, nu wordt het flauw, ik stop :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, wat is teleurstellend? Eerst even afwachten, misschien moet hij nog op gang komen en is hij nog niet helemaal stijf (hoewel je daar natuurlijk snel genoeg achter bent). Ik zou het niet leuk vinden, maar of ik het uit zou maken... Ergens vind ik de seks toch wel belangrijk, dus hij moet mij in ieder geval kunnen plezieren in bed. |
Citaat:
dus ik weet hoe ik in een volgend leven terug kom :evil: |
Citaat:
Zielsgelukkig is _O_ |
Citaat:
Zo had ik het nog niet bekeken :o |
als een jongen dat vraagt kijk ik hem raar aan en zou ik het maar een rare vraag vinden. Als hij blijft doorzeuren geef ik hem een antwoord. Lengte maakt me eigenlijk niks uit..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |