![]() |
risperdal in combinatie met weed
hallo,
ik neem elke avond 1mg risperdal,vroeger was dat zyprexa. weet iemand of dit kwaad kan in combinatie met alcohol en weed ? ik vermoed van niet,maar toch nog even checken... in de vorige topics hierover ging het over de combinatie met MDMA,dus dat is niet van toepassing... groeten koen |
Google??
|
wat ik heb vernomen is dat risperdal een medicijn is tegen schizofrenie dus dan lijkt blowen mij sowieso geen goed idee :nono:
|
volgens mij kan het ook voor adhd patienten worden voorgeschreven.
|
nee ik neem risperdal helemaal niet voor schizofrenie!
ik neem het om een paar angsten te onderdrukken,wat zelfzekerder te zijn en wat minder over de dingen na te denken... dus ik heb geen schizofrenie...en ook geen adhd google zal ik es proberen... greets koen |
als je angsten wilt onderdrukken zou ik ook niet gaan blowen :)
|
idd, als je je kut voelt en je gaat blowen voel je je alleen maar kutter :)
|
ok ok,ik heb het vorige week toch al gedaan (geblowd) en er is niks bijzonders gebeurd buiten wat misselijkheid (wat normaal niet gebeurt),ook was het wel in combinatie met alcohol,misschien daarvan,hoewel de hoeveelheden minimaal waren...
op google stond dat je het middel beter niet gebruikt in combinatie met alcohol omdat je dan nog suffer wordt...dus waarschijnlijk geldt hetzelfde voor weed,ik zal het dus niet meer doen... greets koen |
ok, je moet het zelf weten m8, ik raad het je af iig :)
|
it's your body, it's your mind
|
but it's our society
|
ik geloof dat zyprexa en wiet iig niet samen reageren...
Maar dat zijn idd wel middelen die gebruikt worden tegen al de dingen die versterkt worden door wiet. Dus dan lijkt blowen mij geen slim id idd ;) |
ok ik zal niet meer blowen,
jullie zijn duidelijk :o neok |
wijze beslissing ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb medelijden met needlefreak !
die wordt afgekraakt door iedereen,hij zat in de put,niemand die het toen zag,daar mag de maatschappij van mij zoveel geld aan uitgeven of ze maar wil,zolang ze hem maar helpen uh maar dit is offtopic :p koen |
achjah kheb azoveel drugs gebruikt in combinatie met mijn anti-depressiva enz..
nix gebeurd. tis een risico dat je neemt.. je hebt het tog al gedaan dus wie houd je tegen. wat heeft needlefreak ernou weer mee te maken?! |
anders misschien in de bijsluiter
|
Citaat:
--- risperdal en weed zijn als combinatie niet gevaarlijk. Wel is het zo dat risperdal niet zomaar voorgeschreven wordt, het kan dus weleens verstandig zijn om niet te gaan blowen. (weed kan dus ongedaan maken waarvoor jij risperdal neemt, en dan schiet je dus niks op) |
ok daar heb ik wat aan,thanx !
|
Citaat:
|
het is geen rilatin ;)
|
desalwelteplus niet doen! :p
|
Citaat:
|
ok thanx ! (y)
|
Citaat:
|
Ja tuurlijk kan dit,makkelijk zelfs..
Ze geven je bij het ziekenhuis niet voor niets risperdal als je bijvoorbeeld een hele slechte LSD trip hebt.. Maar waarom blowen? ..komop je krijgt niet voor niets risperdal, en kom niet met "ik krijg het voor wat angsten" want dan zal je wel benzo's krijgen.. risperdal is niet iets wat de dokter even voorschrijft.. dit gaat via een lange weg met psychiaters en instanties lijkt mij... blijf gewoon van de wiet af,straks wordt je psychose of wat je mankeert alleen nog maar erger... waardoor je straks alleen maar in een neerwaarts spiraal komt met: meer medicijnen, meer afspraken bij de psychiater/psycholoog en nog meer sociale isolatie.. mischien klopt het niet allemaal met je eigen levensverhaal maar ik hoop dat de boodschap duidelijk is die ik je wil meegeven. |
Citaat:
ten 2e ik heb nooit gezegd dat het een garantie voor anderen is, want ik zei dat het altijd eigen risico blijft.. |
Citaat:
maar ontopic: 1. eeuh okay.. beetje kromme vergelijking he. 2. ja maar je waarschuwt niet echt duidelijk dat het niet echt verstandig is he.. save the kids ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |