![]() |
waar laat je het..?
Als je sex hebt met je vriend/ vriendin zonder condoom, waar laat hij zn zooitje dan..voor de vrouwen als de man in je is gekomen..?
vraag me weleens af hoe andere dat nou doen vast anders dan ons |
Als het in haar zit, is het haar probleem :D. heb geen idee, maar een keer liet ze het op het dekbed flotsen, toen werd ik kwaad, en toen ging ze huilen
Goede ouwe tijd :) |
in mij
en dan deels in een zakdoekje en deels toch nog in mij en dan in de wc |
handdoek eronder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dan moet je die eerst ook weer ophalen. Ik plan het meestal niet namelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vergeet steeds het naast mn bed te leggen. Nu moet het steeds in zn onderbroekie |
gewoon .. uhm.. in mij, en deels in het bed. Verschoont ie zijn bed maar:P
Meestal hebben we toch wle condoom.. heb je dat gedoe ook niet |
handdoek.. das alles
|
Als het avond is dan gewoon een handdoek mee in bed :D Of een tampon in.
En anders gewoon even snel samen naar de douche rennen :D |
lekker laten zitten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
en daar kan je t gewoon 'laten lopen' zeg maar (haha, woordspeling :D :p) ... We gebruikten vroeger trouwens wel eens een oud t-shirt van hem als we bij hem waren.. :D |
Ontopic: in alles wat binnen handbereik ligt. Handdoek, t shirt, onderbroek, sok, de kat, in die volgorde.
En anders hand tussen je benen om de boel dicht te houden en heel snel naar de wc. |
meestal in het rubberrr (y)
en neeh ik heb nog nooit een relatie gehad dat ik dacht van nu kan het wel zonder. maarja met condoom heb je toch nog wel een doekje nodig, zakdoek ofzo dan dus |
Citaat:
|
Ik ga het topic opschonen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal offeren we een t-shirt van hem op, of hij is zo lief om een handdoek te gaan pakken :P Zakdoekje vind ik te klein, dat is dan zo klef en naar en vies :| En dan verlies ik wat er nog in me zit wel in de wc of in de douche. (Naakt naar de douche/wc rennen durf ik niet, ben bang dat ik dan op de vloerbedekking lek :o )
|
Tja wat al gezegd word, zorgen dat je een handdoek binnen handbereik hebt. En nee sex plan je niet in ----> ik zorg altijd meestal direct voor een handdoek of closetpapier/zakdoekjes.
Misschien dat je hem dat ook eens kunt aan leren. Voor mensen die het nog met kapotje doen ---> zonder is (y) :) |
in mij en dan met handdoek naar de wc duiken
|
Citaat:
|
handdoek langs bed of een washandje, zo niet, ja ehm :bloos: das m er daarna snel uithalen en zien dat je op de badkamer bent, want loopt er echt snel uit ;)
|
Ik heb altijd een klein handdoekje in m'n bed liggen.
Bij hem thuis probeer ik het "binnen" te houden in de tijd dat hij een handdoek/boxer/t-shirt pakt. |
altijd een handoek naast het bed.
|
Simpel een handdoek er onder. Ligt meestal wel binnen handbereik en zo niet, dan schuiven we samen net zo lang totdat we er wel bij kunnen.
En naderhand moet ik op gegeven moment toch wel een keer naar de wc, en dan loopt er ook nog wel wat uit. |
Citaat:
|
lijkt mij toch heel simpel, handdoek tshirt onderbroek of iets dergelijks pakken er tegen aan drukken en naar het toilet gaan!
|
voor zover ik me kan herinneren was het gewoon met condoom of zij werd helemaal opgevuld en op het moment dat ze ging staan: flats
|
Ik gebruik nooit meer een handdoek bij iemand anders..
|
Washandje/tissue/onderbroek/sok o.i.d. en daarna naar de wc.
Ik vind het altijd zo zonde voor al die handdoeken eigenlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dr is niemand op het geniale plan gekomen een wc-rol naast zijn bed te zetten? Wat ben ik goed zeg :cool:
|
Citaat:
|
nou sok lijkt mij toch wel een anti climax hoor!!
en een handdoek kan idd prima een aantal keren mee!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
das gelijk weer zo niet romantisch, handdoek om de boel weer op te vegen :(
|
Citaat:
Bovendien is dat ook niet gelijk het eerste wat je doet na de seks, meestal heb je toch wel een tijd nodig om weer bij te komen. Waarbij hij gewoon lekker nog even in je blijft en jullie in elkaar verstrengeld liggen. En ja, als je dan van elkaar afschuift heb je wel een handdoek nodig, maar zo sfeerverpestend is dat niet hoor:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |