![]() |
Mannen -kort-
MANNEN
Mannen mannen mannen... God wat kunnen ze irritant, achterbaks, gevoelloos zijn. Jemig wat zijn het een ongelooflijke egoistische eikels. Ze zijn zo dom, ze doen dom, denken dom en ...gewoon zo dom. En toch hé, ondanks dat ik zo een gigantische stronthekel aan ze heb en ze verafschuw tot in de diepste vezel van men lijf. Toch word ik stiekem weer verlieft...heel stiekempjes tintelt mijn buikje weer. Hoe hard ik mijn best ook doe om er niet aan te denken...toch doe ik het weer. Ach ja...het is niet echt een verhaal...maar het forum heet letteren...en dit zijn ook letteren...ik moest het even kwijt :bloos: |
Wel leuk maar het is "egoïstisch" en "verliefd", al ben je waarschijnlijk niet uit op spelfoutverbeteringen :p
|
Citaat:
|
Misschien kun je hem dan in ICU's topic plaatsen, deze.
Het zou sowieso wat wezen als we hier ook een 'dit wou ik even kwijt'-topic hadden. |
Ontzéttend literair verantwoord, maar misschien is Onzin meer wat voor je? ;)
|
Citaat:
en ik wil wel een verhaal schrijven met zoiets als onderwerp..wat je na aan het hart ligt schrijf je makkelijker over..en jah..niewe vraag dus..wat vinden jullie ervan als ik eht als onderwerp zou nemen? |
echt bijster origineel is het niet, maar het is altijd een goeie oefening om een lang verhaal onder de knie te krijgen.
|
Prachtig... Ik val van m'n stoel.:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:p
|
^.^
|
Wat een onzin :)
|
Soepstengel.
|
Jemig de pemig! :eek:
|
Citaat:
Los van de spel- en constructiefouten, vind ik dit verhaal drie keer niets. Het is ontzettend veel voorkomend. Ook vind ik je schrijfstijl niet echt bijzonder, het is niet interessant en niet origineel. Al hoeft een schrijfstijl natuurlijk niet per se origineel te zijn. Maar schrijf vooral verder, ooit produceer je vast wel eens iets met kwaliteit :D |
Citaat:
|
Ik vind dat het hier wel kan...
@ hamkaastostie: dat stukje over dat dom... vind ik niet zo mooi... Verder vind ik hem leuk..:D Mja...jongens..:) denk er ongeveer hetzelfde over geloof ik ;) Anki |
Citaat:
ze zijn maar goed voor een ding! jampotten opendraaien |
Geef mij Gunvald maar (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |