![]() |
Wat vind jij van mensen die handsfree bellen in de trein of bus?
:)
|
Op straat kom ik trouwens ook weleens tegen :)
|
Boeiend.
|
Beetje onzinnig, vooral als het zo'n jup is met een bluetooth-headset. :D
|
storend om in bus/trein te bellen, ook al is het handsfree.
en TS begint lamlul :nono: |
lijkt me wel irritant, maar ook wel leuk :o
|
Het ziet er heeel apart uit
vorig jaar gingen we met de bus en toen liep er een meisje te praten en het leek net of ze in zich zelf praatte :D |
Dan zit je je eerst af te vragen 'heeft ie het tegen mij?', dan vraag je je af of ie in zichzelf praat, en pas dan bedenk je dat ie handsfree zit te bellen. Irritante lui zijn het.
|
wannabe moderne interessantdoende lui ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en misschien is het juist leuk om verhalen te horen over mensen die iets grappigs hebben meegemaakt :o :) |
Citaat:
|
verbieden bellen in het openbaar om mee te beginnen..
ik denk altijd dat ze een beetje gek zijn.. hardop in jezelf praten in het openbaar is ook zoiets (hoewel ik het zelf ook soms doe :P) en dan kijk je nog eens.. oja, tis dr zo een :s |
het maakt voor mij niet uit.Ze mogen bellen
|
Sommige dingen hebben ook geen snoer meer, maar gewoon zo'n oor-ding. Dat is raar :| Ik zag laatst een heel nette man lopen, en ik dacht dus dat hij gek was, omdat hij zo 'tegen zichzelf' aan het praten was, echt een heel gesprek, hardop... Toen ik beter keek, zal ik iets bij z'n oor...
Ik vind het alleen maar verwarrend :| (Als je in de auto zit, of je hebt je handen vol, dan snap ik het wel, maar je hebt ook mensen die houden gewoon de telefoon vast... Hoe lui kan je zijn? ) |
Waarom heb je een gsm als je niet meer mag bellen :|
|
Citaat:
|
(Oh, je mag trouwens toch helemaal niet bellen in de bus? Dus ook niet handsfree :P (Hier gaat in sommige bussen de intercom heel erg piepen/joelen wanneer je belt, een keer gingen de deuren open :| )
|
Citaat:
|
Ziet super belachelijk uit. Ik denk altijd dat ze maar wat in zichzelf zitten de murmelen maar dan zie je opeens zo'n draatje... Pak gewoon je gsm...
|
Ik vind dat er maf uitzien.
|
Ik vind het niet storend, moeten ze zelf wegen toch. Maar soms dan zie je het niet en dan denk ik echt van ''tegen wie hebben ze het :| ..?'', maar dan zie ik het dopje in de oren en heb ik 'm door :) .
|
Citaat:
|
|
*zucht* ik doe het zelf ook. Het is gewoon ideal omdat je je telefoon niet heletijd tegen je hoofd hoeft te houden
|
Dat heb ik nog niet meegemaakt. :eek: Soms tetteren mensen zo hard in de foon dat ik mee kan luisteren, maar dat is meestal thuis ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan amper anders meer, de speaker van m'n telefoon heeft kuren dus ik móet wel een koptelefoon aansluiten.
En ik heb d'r een hekel aan want ik voel me altijd zo aangekeken als ik i nde lucht sta te praten :D Dus het is kut. |
Op speaker en iedereen laten meegenieten van je hersenloos gesprek kan wel leuk zijn :o
|
Citaat:
|
stom gezicht, zie N00dles' reply
|
In de auto lijkt het me wel zo handig.
In de trein is het irritant. |
Ik vind dat het moet kunnen (y)
|
Citaat:
|
Ziet er uit als of ze tegen zich zelf aan het praten zijn.
|
ik zit meestal radio te luisteren, dus als ik dan gebeld word vind ik het onzin om niet gewoon op het knopje te drukken maar om helemaal het snoertje er uit te halen enzo
|
Ik wist helemaal niet dat dat bestond. Ik zag laatst zo'n mens een heel verhaal tegen zichzelf vertellen, maarja dat zie je wel vaker in Rotterdam dus ik dacht 'die is vast van de kaart'. Maar het zal dus wel zo'n ding geweest zijn. :)
|
Ik kom sowieso vrijwel nooit mensen tegen die in de bus of op straat nuttige gesprekken voeren, het is altijd dom geouwehoer. Dus als ze nog de moeite hebben genomen om een handsfree bluetooth headset aan te schaffen maakt ze dat alleen nog maar triester.
|
boeit me geen reet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zinloos
|
Net een stelletje ontsnapde gekken (n) :p
|
Citaat: