![]() |
"Vrolijke" punk rock muziek..
Luister veel Greenday, Ramones, Blink, New Found, Sex P, etc.. Maar weet iemand een wat goed klinkende "vrolijke" punk-rock band?! Die ook nog iets positiefs ziet int leven :p ?
|
The Offspring. Zwaar kut, maar ik denk dat het jou wel zal bevallen. (als je het nog niet kent, en die kans acht ik klein)
|
Het oude werk van de Heideroosjes bevalt ook goed.
|
volgens mij ging het onder de naam five iron frenzy ofzo, kutmuziek, precies wat je zoekt. (y)
|
Dead Kennedys?
|
Frenzal Rhomb.
|
crass
conflict the unseen |
Bowling For Soup :D Die zijn wel erg blij.
|
Iemand vertelde me ooit dat Spunge ofzoiets helemaal Ta bomb was :cool: Anyway, het klonk allemaal heel vrolijk. Ohja Janes Detd schijnt ook onder dat genre te vallen.
|
Fall Out Boy! De teksten zijn niet altijd vrolijk, maar ZELFS ik vindt deze band cool :D
Fall Out Boy- Take this to your grave |
Citaat:
Maarem, paar bandjes die je wel zal trekken dan: Donuts and Glory, Audio Karate Capdown (ok, meer skacore, maarja) Goldfinger Guttermouth Less Then Jake Chixdiggit Nerfherder The Ataris The Swinging Utters Dance Hall Crashers Pulley The Vandals Frenzal Romb The Real McKenzies One Hit Wonder Hotbox Suburban Legends (geniale band trouwens) Da's wel genoeg lijkt me. |
Citaat:
kan der verder ook niets aan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok go - get over it
good charlotte - lifestyles (of the rich and the famous) everclear - volvo driving soccer mom plezier ende jolijt verzekerd :rolleyes: |
Ja, de Sex Pistols zien nog iets positiefs in het leven :cool: .
Ontopic. Sananic Surfers. Pulley. Down by Law. Pennywise. The Ataris. Guttermouth. Ofzo. |
Sugarcult, Gieser Wildemannen (echt vrolijk, album te downloaden op de site (y) ), The Used ofzo
|
Toy Dolls
|
Citaat:
everclear ook, maar die hebben veeeel betere nmmrs, normal like you, santa monica en amphetamine raad ik aan |
Citaat:
Nouja, ik kan even niks anders verzinnen dan goldfinger |
nofx
|
MxPx, kijken of iemand iets kan verzinnen wat triester is
|
gay
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, The Clash
|
Citaat:
maar na het luisteren van MxPx - Without You kwam ik erachter dat hun nog slechter waren dan ik dacht :confused: |
uhh. The Living End?
|
captain everything!
NOFXNOFXNOFXNOFX |
KUT MUZIEK is het wel positief ik denk dat iedereen bij deze klanken zelfmoord neigingen krijgt
|
Citaat:
|
hahaja ik ook niet :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha alweer daar is niet veel voor nodig dat was ons doel voor vanavond maar zo zie je maar weer geen kritiek in het scholieren leven :p
|
Nofx
|
Citaat:
wat een homo zeg... |
Citaat:
|
no way out
pulley strung out (niet zo vrolijk maar wel leuk) terrorgruppe |
download de "short music for short people" verzamelaar
de oudere millencolin en me first and the gimme gimmes |
New York Dolls
|
Pleedrol
|
donots :)
|
paar namen zullen vast al wel genoemd zijn maar:
pulley new found glory ouwere dingen antifreeze bowling for soup descendents dragonforce (geen punk maar wel dik vrolijk he) lucky 7 me first&the gimme gimme's my sister harold punchline relient k (vooral t nieuwe album) useless ID rufio simple plan (ouwere dingen) SNFU slick shoes sr-71 sugarcult (alleen t album start static) teen idols starting line travoltas the vandals unwritten law yellowcard en nouja ook maar strung out, maar dan alleen twisted by design en suburban teenage wasteland blues (en wat losse nummers van andere albums) |
Citaat:
zelfs jij :eek: ?! emo :rolleyes: misschien de goo goo dolls :confused: |
eyh wat een stelletje stakkers hier, key ik snap als je vrolijke muziek wil horen, en dat je dan niet nirvana en afi erbij zet snapk ook, tja het is maar wat je vrolijk vind en waar je vrolijk van word..maar dan eenbeetje op elkaar schelden das gwoon sneu, muziek is een mening en dat mag je uiten als je wilt
kiss me |
Citaat:
kiss my ass ontipoc: the Virus is ook errug vrolijk (y) |
Kiss my shiney metal ass!
|
metallica - trapped under ice
ook erg vrolijk.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |