![]() |
Teringharde metal!
ja zoals de topictitel doet denken, ik zoek teringharde metal waarmee ik mijn trommelvliezen kan doen beven.
Hard, snel, ruig, met af en toe een beetje een suggestie van melodie zodat het geen harde ruis wordt ;) . roept u maar. |
Britney Spears.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Strapping Young Lad lekker chaotisch, vrij hard.
|
hard is nogal relatief
|
Citaat:
|
Citaat:
terwijl voor deathmetallers het zowat standaard is. heel simpel uitgelegd snappie? |
Hard regel je met de volumeknop
|
Citaat:
ben ATM onder andere Dissection en Zyklon aan t binnenslepen, aangeraden gekregen. maar is het echt zo moeilijk om gewoon even een paar bands uit je mouw te schudden? |
Rikkus, PM me je adres, ik stuur je wel 1 nummer :p
Nevermind, hij staat in je info, als die klopt? |
Naja, Hellnation is wel extreem, maar dat is meer richting de Powerviolence. Terrorizer is natuurlijk standaard. Anaal Natrakh moet bij iedereen nu wel bekend zijn.
Ehm... Malevolent Creation ofzo? Ik vind Death Metal nooit zo hard eigelijk... |
Citaat:
maar het is wel een prima uitleg |
Probeer anders eens iets van Godstomper, Looking for an Answer, Yacoepsae ofzo, maja dan zit je gewoon eerder bij de grind/powerviolence ja.
|
Hellnation is een vereiste :D
|
kijk hier kan ik wat mee.
Anaal Nathrakh heb ik al 2 albums van binnengesleept. en welk genre boeit me eigenlijk weinig, zolang t dikke Bass heeft en hard is, vind ik bijna alles wel te diggen. |
Ik denk het hardste wat ik heb. Bovenste drie zijn ook echt goed, laatste band houd ik niet zo van, maar is wel hard.
Anaal Nathrakh Fuck...I'm Dead Anorexia Nervosa Dimension Seven (alleen neigt dat mij wat teveel naar Nu-Metal) |
Citaat:
Heb jij meer van dat soort shite? Want daar heb ik me eigelijk nooit in verdiept. |
Citaat:
Napalm Death, en Nasum niet te vergeten. Drop Dead? :cool: |
Pig Destroyer!
Earth Crisis! Path Of Resistance! :cool: :cool: :cool: |
Citaat:
Merzbow! :D Net Metal, alleen dan zonder gitaren en: Melt Banana's - Teeny Shiny Hard en nog vrolijk ook (y) |
Citaat:
|
slsk vindt helemaal niets op hellnation :( alleen dead kennedy's maar dat moet ik dan weer net niet.
|
Trouwens
Gore Beyond Necropsy & Merzbow - Rectal Anarchy Garanteed to destroy everything |
De nieuwe Pig Destroyer is ook wel gaaf (y)
|
haha Melt banana, die jappen maken me toch een vette muziek :D Check dan ook meteen Tetsu Arei, Romantic Gorilla, Shot Gun etc
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je een paar uurtjes geduld hebt, dan heb ik mijn PC wel weer werkende met SLSK er op enzo. Dan add je me maar |
Exodus - Tempo of the Damned is gewoon vet beter
|
Citaat:
en Pig Destroyer idd. die nieuwe. en prowler in the yard. en 38 counts of battery ook wel :cool: |
Citaat:
|
Gewoon, je simpelste Dying Fetus ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Rasmus
|
Een Tunnel of Terror CD is trouwens ook wel hard voor de afwisseling :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Begin in ieder geval met de basis die je moet kennen om goed te kunnen functioneren in de huidige maatschappij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
check anders ook ff Matka Teresa, supervette band! Check eventueel de splits met Fuck on The beach & Fubar.
Heeft iemand trouwens wat nummertjes van D-compose voor me(met matka teresa leden)? |
Citaat:
|
Fuck on the Beach is cool, vooral omdat ik die zanger niets anders hoor doen dan "Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |