![]() |
Hey allemaal, ik ben 15 en ga sinds 4 maanden geregeld naar bed met mijn vriendin. De laatste tijd, echter, kan zij niet meer klaarkomen..zij beschrijft het als 'ik voel dat ik ga klaarkomen, maar net op het moment dat het gaat gebeuren lukt het niet'
weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen, want we zitten er best wel mee... alvast bedankt... |
please help me
|
Misschien lukt het haar wel om klaar te komen als zij bij de sex boven ligt omdat dat een positie is waarin de kittelaar goed gestimuleerd kan worden en ze zelf het tempo kan aangeven wat voor haar het fijnste is.
|
Misschien moeten jullie eens wat nieuws uitproberen, ik weet niet of jullie dat al doen? Afwisseling doet wonderen.
|
Citaat:
ik heb het over elke positie, ze is al klaargekomen tijdens het vrijen hoor, de laatste tijd kan het gewoon niet meer |
Misschien is het een mogelijkheid om haar eerst met je mond te stimuleren tot ze klaarkomt. Mogelijk kan ze dan tijdens de geslachtsgemeenschap opnieuw klaarkomen. Lukt het haar overigens wel om klaar te komen als ze zelf masturbeert?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van het neuken zelf komen meer vrouwen niet klaar hoor. Maar als ze zo net tegen het randje aanzit, dan focust ze zich waarschijnlijk te erg op het orgasme. Als ze er niet aan denkt, maar gewoon geniet en vrijen zonder orgasme ook "accepteert", dan kom je denk ik al een stuk verder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |