![]() |
liefde
verdriet overspoeld de stilte
je armen stevig om me heen ik voel de alleen de kou en kilte voel me zo verdomd alleen dromen die langzaam gaan vervagen jouw stem die niet meer zuiver klinkt de pijn en onmacht niet meer kunnen dragen een poel van angst waar je traag in verdrinkt ongewild begin ik de hoop te verliezen alles doet met de dag meer pijn geluk lijkt langzaam te bevriezen alsof ik het niet mag zijn tussen ons ontstaat een verre afstand van de prachtige "wij" nog maar weinig te zien mn masker schuift verdriet aan de kant zodat iedereen mijn lach weer heeft gezien... |
Ik vind hem wel mooi :) Er komt een heel duidelijk gevoel uit naar voren. Jammer genoeg wel een beetje cliché onderwerp, en een niet zo heel bijzondere woordkeuze, maar je hebt er best iets moois van gemaakt en het leest wel fijn.
Een paar dingetjes: overspoelt. "wij" zou ik persoonlijk schuingedrukt doen, geloof ik, en niet tussen aanhalingstekens. En m'n masker. |
De derde strofe spreekt me aan. :)
Maar ehm, gebruik hoofdletters. En het onderwerp scoort nog niet half zo hoog op de cliché-schaal als het zinnetje "ik voel me zo verdomd alleen" :nono: Citaat:
|
verdriet overspoelT
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |