![]() |
sex met buitenlander
1 heb je dat wel eens gehad?
2 welke afkomst? 3 hoe was het ? |
Op de een of andere manier klinkt het net alsof je het over aliens hebt :s. Maar nee, ik heb nog nooit seks met aliens gehad.
|
Kun je jouw interpretatie van het begrip buitenlander wat ruimer uitleggen? :)
|
Iedereen waar van 1 of meer ouders in het buitenland geboren is :)
|
Citaat:
.... 1 of meer ouders.... |
nee
|
Nee...Ik val op Nederlandsche meisjes.
Raar he? :p |
Oeh, ik ben een buitenlander. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je de vraag dan beter kunt richten op 'de buitenlanders waarvan het duidelijk is', de Chinese van de hoek, de Marokkaan(se) uit de club of de Duitse(r) van vakantie :D Maar; nee, nee en nee. |
nee. Alleen nederlandse jongens
|
Ja... de vader van m'n ex was Belgisch, zijn moeder Nederlandse
|
Citaat:
|
Op die manier ben ik ook buitenlander :cool:.
Lompe vraag overigens, je opent toch ook geen topic 'sex met iemand met blond haar' oid? Maar het antwoord is nee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb weleens gezoend met een Oostenrijker...
Maar waarom dit topic? |
ja,
engels, goed, |
Citaat:
|
met een maleis
|
Citaat:
2.Noors 3.Nou het was echt òn-ge-loof-lijk anders dan "normaal" :rolleyes: |
Citaat:
|
*denkt na*
Hmm, de moeder van mijn vriend was half Duits, hij dus een klein beetje, is hij een buitenlander? (Wanneer dat zo is; ja, dan heb ik seks met een buitenlander gehad en het was (en is!) lekker :P Niets op aan te merken. Wanneer hij géén buitenlander is; dan heb ik dus geen seks gehad met een buitenlander :P ) |
Volgens haar theorie is iedereen buitenlander. Als je (n*over)grootmoeder buitenlands was, was je ((n-1)*over)grootmoeder dat ook, om zo recursief bij buitenlandse jezelf te komen.
|
Citaat:
(Volgens mij bedoel ik gewoon dat dit een stomme vraag is :P ) |
Citaat:
|
Citaat:
Haar vader is in Italië geboren Haar moeder is in Italië geboren ... zelfs zij is in Italië geboren :p Hoe het was??? Moet je dat nog vragen, als ik nog steeds met haar heb? Maar anders dan anders... tja... dat kan ik niet bepalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 heb je dat wel eens gehad?
ja 2 welke afkomst? een zweed en een vietnamees 3 hoe was het ? goed hoor :confused: |
volgens mij bedoelt ze allochtoon :confused:
|
Met een Nederlands meisje.
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Ja 2. Indonesië 3. Intens |
1. Ja
2. Fries 3. Saai op den duur. fantasieloos figuur |
Citaat:
|
Sinds een half jaar alleen maar met chineesjes :o
|
Citaat:
|
Een Noorse :) Maar daar was niet zoveel aan, het 'sturen' gaat nogal lastig als ze geen fuck engels verstaat. :)
|
Citaat:
maar de seks is wel anders dan met een europees meisje denk ik, maar geen 1 meisje is hetzelfde natuurlijk. dusja of het nou anders was door haar afkomst ? hmmmm :confused: :o |
Citaat:
|
Citaat:
2: Turkse jongen in Turkije 3: Tsjaa was leuk |
Citaat:
|
mijn vriend is een nederlander
(en ik belg) dus? |
half surinaams meisje.
ze was echt supermooi en seks was ook goed... hoop niet dat het spreekwoord: once you go black you never go back opgaat... maar lijkt er wel btje op :) |
:) :p Indo, noors, engels, zweeds, en nederlandse(Jah het was een geslaagde vakantie) verschillend alhoewel het nederlandse meisje toch wel het beste vond :p Owjah, ik zou zelf ook een buitenlander zijn... ;) Boeie
|
Hoe boeiend.
Ja. Een engelsman uit Antwerpen, dubbel dus (y) Nou en echt geweldig. |
Ja hoor.
|
ik heb met een oostenrijker gezoend (nee, maar deze was serieus ont-zet-tend lekker) en wat geflikflooit met een jongen uit bulgarije.
|
Ik snap niet echt wat het nut is van deze topic ? Wil je weten welk ras het beste is ofzo ;) ...
Ik heb momenteel een relatie ( 1 jaartje ongeveer ) en mijn vriend is afkomstig van San Salvador ( Midden - Amerika ) en als we de liefde bedrijven moet ik zeggen dat ik het lekker vind !!! Vergelijken met andere kan ik niet, hij was mn eerste ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |