![]() |
Bio Dome
Nu erop, gewoon een meesterlijke film.
Op veronica btw. |
Prut.
|
Die moet je alleen kijken onder ernstige invloed van het een en ander.
|
Druuuuuuuuggggssssssssssssss :d
|
ik vond die best leuk toen ik 12 was :)
|
Was m'n lievelingsfilm toen ik een jaar of 13/14 was, daarom dig ik hem nog wel. Als ik hem nu voor het eerst zou zien zou ik hem heel erg kut vinden gok ik.
|
Komen wel allemaal van die mensen in die bekend zijn, eentje van charmed, kylie en nog een paar waar van ik de namen allemaal niet weet.
Of ze waren idd onder invloed toen ze die film maakte, want ik denk dat ze die film nu nog zouden willen maken, deel II of zo. |
hee, rose mcgowen speelt erin! Cool.
|
Interessant slechte film.
|
Het mooiste moment is dat superkorte optreden van Tenacious D met een magere Jack en een Kyle met haar (y) (net geweest)
|
Waren hun dat?Ik dacht al ik ken die ergens van...
Gaaaaar |
Voodoo Glow Skulls - Shoot the moon draaien ze als ze in die auto zitten :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe kut
|
Is dat die film waarin ze in een tent zitten en elkaars scheten lopen op te snuiven? :(
|
Citaat:
|
is dat ene bandje die dan optreed in de dome zelf ook niet ergens een beetje bekend van?
|
Citaat:
|
Citaat:
Bandje = Fourth Grade Nothing. De begintune en de cover van Kids In America zijn ook van hun. |
Kut, gemist.
Die kerels in de film zijn zo dom dat het echt briljant word om naar te kijken. |
Citaat:
|
Ik had 'm vijf jaar geleden voor het laatst gezien (volgens mij is hij er elk jaar op) en ik dacht dat ik 'm nog net zo vet zou vinden...niet dus. Ik heb 'm niet eens afgekeken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |