Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   wat dragen jullie voor kleren (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=104519)

~Feria~ 25-05-2002 15:33

wat dragen jullie voor kleren

Ik draag altijd mooie bloesjes vooral van DKNY. Vooral met leuke pasteltintjes, dat staat namelijk mooi bij mijn blonde haar en blauwe ogen.
Ik draag altijd nette strakke broeken, of stijlvolle rokken. Ik heb ook pas hele leuke nieuwe schoenen gekocht, beige met een hakje. Niet te aso hoog natuurlijk. Ik koop m'n kleding vooral bij via Mio, De bonnetrie en The warehouse. En ja ik geef er veel geld aan uit, immers... kleding maakt de man ( en in dit geval de vrouw)

zo en vertellen jullie nu iets leuks

Luca 25-05-2002 15:36

Meestal een beetje wijd. Ik weet het niet. Draag net zo lief een strakke broek met een mooi shirtje als een wijde broek met gympen en een polo :)
Ik hoef meestal niet echt met de mode mee te lopen.

~Feria~ 25-05-2002 15:38

Citaat:

Luca schreef:
Meestal een beetje wijd. Ik weet het niet. Draag net zo lief een strakke broek met een mooi shirtje als een wijde broek met gympen en een polo :)
Ik hoef meestal niet echt met de mode mee te lopen.

ik heb me altijd al afgevraagd waarom er mensen zijn die wijde broeken dragen. Dat is helemaal niet mooi, en t lijkt me ook onhandig lopen.

Secreet 25-05-2002 15:38

je hebt blond haar, blauwe ogen maar je hoeft je wimpers dus neit te verven omdat ze al donker zijn?

:rolleyes:

Secreet 25-05-2002 15:39

btw: ik draag van alles en nog wat...heb nette dingen, nette broeken, zelfs mantelpakjes, maar ook alto dingen, goth jurken en wat-dan-ook...

momenteel draag ik een blauwe harige broek, zwarte laarzen en een zwart mouwloos truitje...

~Feria~ 25-05-2002 15:39

Citaat:

Secreet schreef:
je hebt blond haar, blauwe ogen maar je hoeft je wimpers dus neit te verven omdat ze al donker zijn?

ja dat kan hoor, ik heb donkere wimpers en bauwe ogen. waarom zou dat niet kunnen dan?

Secreet 25-05-2002 15:41

Citaat:

~Feria~ schreef:

ja dat kan hoor, ik heb donkere wimpers en bauwe ogen. waarom zou dat niet kunnen dan?

DAT kan wel...maar blond haar betekent ook blonde wimpers en wenkbrauwen...tenzij je het geverfd hebt...

Luca 25-05-2002 15:43

Citaat:

~Feria~ schreef:

ik heb me altijd al afgevraagd waarom er mensen zijn die wijde broeken dragen. Dat is helemaal niet mooi, en t lijkt me ook onhandig lopen.

Dat is jou mening. Je zult het nog wel vaker tegen komen, hier op het forum of ergens anders. Ik vind het erg lekker zitten.

~Feria~ 25-05-2002 15:44

Citaat:

Secreet schreef:

DAT kan wel...maar blond haar betekent ook blonde wimpers en wenkbrauwen...tenzij je het geverfd hebt...

nou jij mag je wel es beter verdiepen in genetica
ik heb blond haar en donkerblauwe ogen ja, en OOK donkere wimpers. ben ik nou een wereldwonder:)?

Secreet 25-05-2002 15:44

Citaat:

~Feria~ schreef:

ik vind het juist wel mooi...heel sierlijk af en toe en het zit juist egweldig....beter dan die strakke rotzooi dat in de naden knijpt zodat je helemaal naar die broek gevormd wordt...?

~Feria~ 25-05-2002 15:45

Citaat:

Luca schreef:

Dat is jou mening. Je zult het nog wel vaker tegen komen, hier op het forum of ergens anders. Ik vind het erg lekker zitten.

waar ik woon zie je t gelukkig maar zelden

Luca 25-05-2002 15:46

Citaat:

~Feria~ schreef:
Ik draag altijd mooie bloesjes vooral van DKNY. Vooral met leuke pasteltintjes, dat staat namelijk mooi bij mijn blonde haar en blauwe ogen.
Ik draag altijd nette strakke broeken, of stijlvolle rokken. Ik heb ook pas hele leuke nieuwe schoenen gekocht, beige met een hakje. Niet te aso hoog natuurlijk. Ik koop m'n kleding vooral bij via Mio, De bonnetrie en The warehouse. En ja ik geef er veel geld aan uit, immers... kleding maakt de man ( en in dit geval de vrouw)

Ja.

Secreet 25-05-2002 15:46

Citaat:

~Feria~ schreef:

nou jij mag je wel es beter verdiepen in genetica
ik heb blond haar en donkerblauwe ogen ja, en OOK donkere wimpers. ben ik nou een wereldwonder:)?

Kleur van je wenkbruwen is de haar kleur wat je op een gegeven moment houdt...dus dat zou betekenen dat jij donkerblond zou worden als je wenkbrauwen van zichzelf donker zijn...

en anders ben je idd een wereldwonder jah, want het bestaat niet...

~Feria~ 25-05-2002 15:48

Citaat:

Secreet schreef:

Kleur van je wenkbruwen is de haar kleur wat je op een gegeven moment houdt...dus dat zou betekenen dat jij donkerblond zou worden als je wenkbrauwen van zichzelf donker zijn...

en anders ben je idd een wereldwonder jah, want het bestaat niet...

mijn haar is in de zomer licher blond als in de winter. In de winter is t vrij donkerblond, en mijn wimpers zijn gewoon donker, dus discussie gesloten

boardbabe 25-05-2002 15:50

ik wissel nog wel eens van stijl. Op dit moment is het nog bovenaan strak en dan heel wijduitlopend maar het verandert naar ruches en hele wijduitlopende mouwen en gewone hele wijde broeken met kettingen e.d. (y)

Roos 25-05-2002 16:02

Ik ben een alto.

de 25-05-2002 16:03

Citaat:

rosi schreef:
Ik ben een alto.
liegerd :D

boardbabe 25-05-2002 16:03

Citaat:

rosi schreef:
Ik ben een alto.
dus....? :confused:

Secreet 25-05-2002 16:04

Citaat:

rosi schreef:
Ik ben een alto.
:D

Scarlett 25-05-2002 16:05

Citaat:

rosi schreef:
Ik ben een alto.

En OEH, als ik in een andere bui zou zijn, zou ik je erg leuk aan gaan vallen nu, maar daar ben ik te down voor. (dit is voor 't mens met de haarverf-merknaam, trouwens)

Over mij: Ik heb geen stijl, of ik heb er 20. Kies maar.

Mortischa 25-05-2002 16:13

Citaat:

rosi schreef:
Ik ben een alto.
mocht je willen :p

Roxy 25-05-2002 16:18

uhm als ik mezelf in een hokje moet proppen dan zou ik denk ik skater ofzow zijn maar ik skate nie dus :confused: maar van kleren dan... of alto ofzow... weet ik veel ik snap het oowk nie zo goed... maar wel met wat zweverige en hippie invloeden denk ik..

Roosa 25-05-2002 16:25

Ik heb niet echt een bepaalde style geloof ik, misschien elke dag een andere style. Maar het liefst draag ik wijde broeken, omdat ze gewoon lekker zitten (en leuk staan imo) van boven draag ik meestal wel strakke dingen, truitjes, vestjes jasje blabla. Maar ik heb ook wel eens een niet wijde broek aan, of een wel wijde trui, of een 3/4 broek, .. of me paashaaspakje:rolleyes:
Nou ja ik doe dus gewoon aan wat ik leuk vind, en dat valt niet echt onder een bepaalde lifestyle ofzo

liesje 19 25-05-2002 16:39

kleren van stof ofzo :confused:

ik heb echt geen bepaalde smaak ofzo

Pebbles 25-05-2002 16:43

Ik draag meestal wijde broeken, wel die onder wijder zijn dan boven.. nja, ik wil ook wel helemaal wijde dragen, maar die zijn hier nergens te krijgen..
En verder vaak bandgirlies of bandcapuchontruien en soms gewone girlies of een vest ofzo..

nare man 25-05-2002 16:45

Ehm, over het algemeen gewoon normale herenmode, maar ik loop ook net zo makkelijk op sportschoenen als ik daar zin heb. Ik doe echter niet aan al die onzin van kraagjes omhoog, broekspijpen omslaa, bla bla, al die dingen...(voor jongens dan - bij meisjes kan het leuk staan :))

June bug 25-05-2002 16:56

Citaat:

~Feria~ schreef:

waar ik woon zie je t gelukkig maar zelden

Vies he, mensen die zich niet zoveel van de laatste mode aantrekken... :rolleyes:

kaleidoscope 25-05-2002 16:59

haha ik dacht dat je dit postte om even duidelijk te maken hoe geweldig duur en mooi jouw kleding is...die hersenspinsels van mij ook he :rolleyes:

Ik draag geen kleren trouwens..ik hou niet van dat materialistische gedoe ;)

Ninnoc 25-05-2002 17:08

psilo 25-05-2002 17:10

beetje hiphop/skate.. iig wijde shit

Faery 25-05-2002 17:11

Citaat:

~Feria~ schreef:
Ik heb gewerkt vandaag en straks ga ik m'n duitse proefwerk leren.

Vertel jij nu weer iets leuks!

Saralalalalalalala 25-05-2002 17:14

Citaat:

Faery schreef:

Ik heb gewerkt vandaag en straks ga ik m'n duitse proefwerk leren.

Vertel jij nu weer iets leuks!

dreadje 25-05-2002 17:23

Ik loop meestal in wijde broeken met een tshirtje met tekst erop of een ander vaag iets, ook weleens van die rokjes tot de knie over m'n broeken en altijd skateschoenen (heb net nieuwe dc's :D)...

rodina 25-05-2002 17:51

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=102435

Kijk hier maar eens in..

shanli 25-05-2002 17:51

ik heb niet echt een stijl, puh

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.